Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

 


 Dawno nie było nic kolorowego a wraz z wiosną dzięki uprzejmości marek Catrice i Essence wpadło mi kilka nowych rzeczy. 

Znajdzie się tam i coś dla oka i dla ust...i nawet do paznokci;) jednym słowem same perełki, a niektóre to nawet bardzo fajne perełki.

Pierwszymi perełkami są oczywiście paletki cieni. Ja miałam styczność z wcześniejszą wersją nude i byłam i w sumie jestem nadal bardzo zadowolona. Paletki nie są drogie , mają fajną gamę kolorów, dobry pigment a przede wszystkim się nie osypują. Teraz doszły mi odcienie brzoskwiń i fioletów. 


Tym razem obie marki postawiły na pielęgnację ust. Masełka, pomadki ochronne czy boostery myślę, że świetnie sprawdzą się w pielęgnacji ust po zimie i bądź co bądź nadchodzącymi wielkimi krokami lata.





Nie ukrywam, że ucieszyłam się też z paznokciowych rzeczy a zwłaszcza oliwki. Dla mnie ta oliwka to totalna petarda ponieważ przyspiesza wysuszanie lakieru. Malujesz-kropla na lakier i po krzyku. Po chwili nie to, że mamy wyschnięty lakier to dodatkowo mamy nawilżone skórki. Same lakiery maja fajne wiosenne barwy.



Jeśli chodzi o coś dla oka liner to strzał w dziesiątkę. Jeśli chodzi o tusze do rzęs , jednak mnie najbardziej kupił Catrice....a LiftUp to dla mnie majstersztyk.



Podkład podarowałam koleżance, niestety dla mnie okazał się zbyt ciemny, a zapowiadał się tak dobrze. Puder wygląda na skórze bardzo naturalnie, nie zapycha i ładnie się wpasowuje w koloryt skóry.



Dla mnie to kolejne mega miłe doświadczenie z obiema markami. Fajnie, że kosmetyki nie są drogie a jakość jest naprawdę przyzwoita. Ja jeszcze nie trafiłam na jakiegoś strasznego bubla i mam nadzieję, że nie trafię. Kosmetyki obu marek jak zwykle znajdziecie w drogeriach Hebe i Natura. 

20 komentarzy:

  1. Paletka wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę, nie widzę, nie widzę ;p zwłaszcza nowych podkładów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te paletki, muszę zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością sprawdzę nowości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje produktów. Właśnie poszukiwałam jakiejś dobrej palety cieni i tuszu do rzęs. Myślę, że ten wpis bardzo mi pomógł. Już wiem na zakup czego się zdecyduję. Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzje, pełna profeska. Ale fotografie i te piękne kompozycje, to już prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to, dzięki za recenzje;) Dobrych kosmetyków nigdy za dużo. Ja to odkryłam ostatni lakiery hybrydowe w dobrych cenach https://swiat-kosmetykow.pl/black-week-lakiery-hybrydowe nauczyłam się sama je robić :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis. Chętnie odwiedzam takie blogi. Sam też lubię pisać o rowerach i turystyce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, prosty i przejrzysty. Jeśli szukacie też modnej odzieży dla turystek i turystów oraz jaki sprzęt będzie Wam potrzebny zapraszam na blog
    https://centrumkolarskie.pl/category/turystyka/

    OdpowiedzUsuń