Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

 


Która z nas skuszona reklamą nie poleciała do sklepu/drogerii po nowości? niech pierwsza rzuci kamieniem...

Tyle trąbiło się o nowościach Jagi Hupało...pomyślałam, że to kobieta  z wieloletnim doświadczeniem więc kosmetyki muszą być mega.

Moje włosy są generalnie problematyczne, dosyć cienkie i zazwyczaj suche. Tak więc pobiegłam i zakupiłam (szczęście, że na promocji) w Rossku serię Artishoq i tylko pogorszyłam już i tak beznadziejną sytuację. Dostałam strasznego  i łupieżu...do tej pory zmagam się z konsekwencjami...


Szampon....kremowa kąpiel. Po pierwsze dla mnie nie domywa włosów...próbowałam zarówno nałożyć i bezpośrednio jak i spieniać tak czy siak nie pienił się prawie w ogóle i włosy nadal nie były "domyte".

Po drugie według mnie przetłuszczały się jeszcze bardziej niż do tej pory. Ale jedynym plusem było to, że włos się jako tako nie plątał.

Po trzecie mało wydajny, trzeba go sporo nalać, żeby uzyskać szumnie to nazwę zadowalający efekt.

Zapach? dla mnie średni...



Cóż jeśli chodzi o maskę i odżywkę...rozczarowanie. Włosy mega obciążone, wypiły produkty jak wielbłąd wodę...i zostały takie same jak przed - czyli suche, pozbawione blasku,  z ziołowym zapachem i toną łupieżu w gratisie....


Serum do włosów nie wygładza ale regeneruje i jest światełkiem, promyczkiem całej serii. Przyznam, że akurat serum całkiem fajnie zrobiło mi włosy...ale jak używam z innymi kosmetykami. Nie są gładkie jak z reklamy ale widać poprawę. Kosmetyk wydajny i długo mi posłuży. Pachnie fatalnie jak cała seria - trudno. 


Jedyne co podoba mi się w tej serii to ładne i poręczne opakowania. Design mają bardzo ładny nie wyszukany i cieszący oko i na tym koniec. Ceny też nie powalają... 24,99 x 5 kosmetyków bo chyba tylko suplement kosztuje ok 20 zł....(tego nie kupowałam więc się nie wypowiem)

Cóż jestem trochę rozczarowana, przed zakupem też przeszukałam internety  i dziewczyny mają różne opinie jak w każdej dziedzinie. No u mnie to niewypał ale może akurat u kogoś strzał w dychę...o uczuleniu i łupieżu nie wspomnę.....





14 komentarzy:

  1. Szkoda, że takie buble z tych kosmetyków :( Szczerze mówiąc, nie porywają mnie jakieś autorskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tragedia połączona z masakrą dziewczyny nie kupujcie tych kosmetyków tylko na reklamie wszystko ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez mam ta z pompka i srednio, slabo dziala,moze cos tam delikatnie powoduje,ze wlos sie nie placze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cały zestaw i rozczarowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie nie zachwycił też, dostałam mega łupieżu po nim

      Usuń
    2. Lipa jak ... wiecie co a ta agencja reklamowa powinna zapłacić za kłamstwa i oszustwa

      Usuń
  5. w składzie produktów nie ma nic co mogłoby uczulać, także w ogóle nie wierzę w tę recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kręcone włosy i to najlepszy szampon ever

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś zakupiłam owy szampon tj kąpiel od Jagi ,dla mnie tragedia nie mogłam umyc włosów, konsystencja słaba wodnista, próbowałam z 3 razy i nie mogłam domyć włosów, za 4 razem sięgnęłam po zwykły pokrzywowy szampon i miałam w końcu uczucie, że wlosy są umyte,niestety odżywka nawet nie pomogła bo miałam straszne kołtuny. Nie polecam tego szmponu przynajmniej dla moich farbowanych włosów.

    OdpowiedzUsuń