Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

 


Nowy Rok Nowa Ja... która z nas nie wymawiała niemal co roku w styczniu tego postanowienia. A to siłownie zaczynają pękać w szwach a ich właściciele zacierają ręce bo jak co roku kasa się zgadza (dobrze, że póki co nie ma zakazów...)

Sklepy sportowe również w styczniu nie mają czasu na narzekanie bo i sprzęt sportowy i ciuchy sportowe idą jak bułeczki. Cóż dietetycy nie mają już wolnych terminów...a o dietach pudełkowych nawet nie wspomnę.

Taki szum, bum mamy mniej więcej do końca stycznia ...wiem doskonale o czym mowa bo sama nie jestem lepsza i wiele razy do wszystkiego mam słomiany zapał a jak przychodzi co do czego to najzwyczajniej w świecie mi się nie chce. 

Chociaż jak mawiają "złej baletnicy..." ale zawsze a to za późno wstałam a to po pracy zmęczona mi się nie chce...chociaż męczyłam męża bardzo o rowerek to jak w każdej rodzinie i mi służy jako wieszak a tyłek jak miałam gruby tak mam...ech..

Ale jak każda kobita uciekam się do wszystkiego byle się nie umęczyć to rano i wieczorem serwuję sobie soki...rano jako energetyk i zamiast porannej kawy leci sok wyciskany z grejfruta a na wieczór aloes. 

Jak świat daleki i szeroki wiadomo , że aloes działa cuda od pięt po żołądek, a skoro i mowa o wnętrznościach to poprawia on nasze trawienie i wzmacnia organizm oczyszczając go z toksyn i przyspieszając trawienie. Działa tez przeciwstarzeniowo i pomaga w małym stopniu kontrolować naszą wagę.

można go dorwać o tutaj:  https://devaharmony.com/pl/sklep/aloe-vera-sok-aloesowy-do-picia-500-ml/

Wiadomo, że w pielęgnacji stosuję go bardzo często, głównie do włosów.

Jestem mega ciekawa jakie są Wasze historie z postanowieniami na Nowy Rok?


5 komentarzy: