Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Dawno mnie tu nie było, cóż czasy są ciężkie, wena także trochę odpuściła. Ale postaram się nieco Wam nadrobić. Przyszła wiosna a wraz z nią wiosenne nowości makijażowe i pielęgnacyjne od Catrice i Essence. Jak zwykle w paczkach PR znalazły się fajne cudeńka co potrafią zaskoczyć. A mnie osobiście zaskoczył podkład...którego nie lubiłam bardzo. Rolował się na twarzy, nie trzymał, szybko oksydował, jednym słowem porażka. Ale chyba ktoś sobie wziął do serducha uwagi klientek i nieco zmienił formułę i o mamo moja jak zrobili to dobrze. Podkład zupełnie nie przypomina swojej wersji pierwotnej. Dla mnie to druga skóra...
Nie roluje się, nie wchodzi w pory, ładnie się trzyma, nie uczula. Przyznam, że akurat ten produkt to dla mnie duże zaskoczenie. Zaciekawił mnie tez produkt nowy na rynku, pomadka..kolore mega delikatny z drobinkami. Bardzo fajnie nawilża usta i chyba ma na celu je nieco "uwydatnić" ale jak mówiłam wiele razy na mnie to nie działa. Ale nawilża usta super. Duzy plus.
Jesli chodzi o produkty do ust nie byłam zaskoczona jakością. Zarówno Cat jak i Essence mają spory nacisk na pielęgnację i wygląd ust.

Paletka cieni także pochłonęła moją uwagę, kolory totalnie moje, stonowane i przede wszystkim zielone...;) cieszę miche;)



A co jeszcze znalazło się w paczce? a już pokazuje. Na końcu pokażę Wam produkt, którego totalnie nie rozumiem i nie wiem co ona niby ma zrobić...










Każdy produkt już przetestowałam i jestem mega zadowolona z jakości ale jak napisałam wcześniej jednego nie ogarniam...



Hydro Hero pod oczy...nie wiem o co chodzi z tym produktem. Nawilżać ma? niwelować cienie? jest mega twardy , że prędzej oko mi wyskoczy zanim da się go rozprowadzić. Nie wiem może ja coś źle robię. Jak znacie ten produkt to chętnie dowiem się więcej...

3 komentarze: