Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

 



Nie wiem jak Wy ale ja lubię wracać jak Boomerang do pewnych zapachów z Avon,
i przyznam, że jestem jeśli chodzi o tą markę to chyba zapachy właśnie lubię najbardziej.



Nie jestem konsultantka i zarobki Avon to raczej nie moja liga ale za to chętnie zostawiam tam parę groszy :D

jeśli chodzi o te cudaki to totalnie nowe odmiany klasycznego i raczej dobrze większości znanego Perceive: SILK i Dew idealne na lato, świeże kobiece.

Silk to kwiatowo-owocowa kompozycja gdzie wyczuwalny jaśmin cudownie ukoi
i otuli. 

Woda toaletowa Perceive Dew dla kobiet to cytrusowa świeżość połączona ze słodkim aromatem kwiatów i owoców – dla tych, którym potrzebny jest intensywny zastrzyk energii

  • Kompozycja: owocowo-drzewna
  • Kategoria: energetyzujący zapach na co dzień
  • Główne nuty zapachowe: cytryna, melon, frezja

    Nuty głowy cytryna, melon, frezja

    Nuty serca kwiaty wiciokrzewu, morska mgiełka, morela

    Nuty bazy piżmo, drewno sandałowe, złociste żywice.




Ja le bardzo polubiłam, przy dobrych wiatrach można je dorwać za mniej niż 30 zł.

1 komentarz:

  1. Ja z sentymentem wspominam zapach Celebre, ciekawe czy teraz też by mi się tak podobał :)

    OdpowiedzUsuń