Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


  

Coraz większymi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i cały ten około świąteczny nastrój udziela się niemal wszystkim. A czas zakupu prezentów się nieco kurczy.

Dzięki uprzejmości sklepu Venosa.pl mogłam poszukać fajne produkty jakie mogę podarować najbliższym jako dodatek do głównego prezentu. Nie ukrywam, że sama też skusiłam się na małe co nieco;)


 

Na pierwszy rzut poszedł syrop imbirowy  dosyć gęstej konsystencji o zarówno słodkim i jak i cierpkim smaku- w sam raz do herbaty.



Jeśli zostajemy w temacie herbat moją wielką uwagę zwróciła herbata...bez kofeiny. Nie mogłam obok niej przejść obojętnie. Powiem, że smakiem nie odbiega od zwykłej czarnej herbaty, jedynie co według mnie różni ją od pozostały to brak charakterystycznej herbacianej goryczki. Ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Jeśli są tu fani herbat i piją ją jak moja mama w ilościach niemal litrowych to produkt totalnie dla Was. Moja polecajka-kupię ponownie.



Miodzik z truskawką i migdały w czekoladzie to prezent dla koleżanki. (Przyznam, że migdały już opędzlowałyśmy - obłędne są) Miód ma fajny posmaczek więc też fajny dodatek zamiast cukru do herbaty.


Syrop truskawkowy zakupiony do grzańców i herbaty ale mój mąż mówi, że można  niego zrobić całkiem niezłą "nalewkę":D zobaczymy


 Coś co tygryski lubią najbardziej...KIMBO!!

Jestem obrzydliwą fanką kawy i z kolei ja mimo iż nie jest to zalecane piję ją litrami. Wiem będę się palic w piekle ale kto z was o poranku nie kocha zapachu i smaku świeżo mielonej kawy niech pierwszy rzuci kamieniem...;) Ja akurat znam ta kawę bardzo dobrze i często do niej wracam i polecam znajomym, warta uwagi.




Odgruzowałam też swój ekspres  Dolce Gusto i mam 3 standardowe smaki. Miła odmiana i tez fajny prezent dla posiadacza ekspresu DG. Ja czasem lubię taką zmianę zwłaszcza, że kawy są naprawdę przyzwoite.


 

 I wisienka na torcie. Czekolada bez cukru dla mojego taty. Nie powiem, że wygląda wspaniale i już bym ją chrupnęła ale niestety muszę poczekać aż tata ją otworzy :D na bank jest pyszna;)


Żeby mamie nie było smutno dla niej czekolada w nieco innej formie... taką jaką najbardziej lubi czyli do picia. Ten produkt też dobrze znam więc polecajka jak ktoś lubi czekoladkę w płynnej formie.




I tym optymistycznym akcentem przedstawiam Wam sklep Venosa

Myślę , że nawet najbardziej wybredna osoba znajdzie tam coś dla siebie i nie tylko dla siebie. Ja wracam dalej szukać upominków ;)

2 komentarze:

  1. Czekoladę pitną to ja zjadłam :D Mają świetne rzeczy w tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób, które są fanami dobrych napojów taka kawa i herbata to doskonały pomysł na świąteczny prezent.

    OdpowiedzUsuń