Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witam, 
dziś krótki wpis o szybkiej sesji...jaką zorganizowaliśmy już jakiś czas temu.  Jako, że Ania jest drobnej postury modelką jak ją zobaczyłam od razu skojarzyła mi się ze złotem. 
Do sesji zaopatrzyłyśmy się w biżuterię se sklepu Stradivarius. 
Niezawodną jak zwykle okazała się paleta z Golden Rose;)
Przedstawiam Anię;)


Biżuteria- Stradivarius
Cały makijaż został wykonany kosmetykami z Golden Rose - dziękuję;) 
Piękne kosmetyki  z GR znajdziecie tu- klik

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta sesja, nieco tajemnicza. Piękna kolorystyka, wszystko idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję w imieniu swoim, modelki i fotografa:) całus

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie również od jakiegoś czasu poznaję złoto na nowo i biżuteria którą wykonuję zawiera go trochę. Bardzo spodobały mi się kółka https://pl.silvexcraft.eu/2403-kolka-ciete-laczace bo właśnie zauważyłam, że to one nadają najwięcej charakteru mojej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń