Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Nie jest tajemnicą, iż moja miłość do perfum jest prawie równa z miłością do butów. Zarówno butów i zapachów mam już pokaźną kolekcję i raczej na tym nie poprzestanę. Wiecie, że bardzo rzadko sięgam po oryginały i szperam w necie za dobrymi zamiennikami/inspiracjami w nieco tańszej cenie. Jak najbardziej nie chodzi mi o chamskie podrabiane twory udające oryginały, których zapewniam jest na pęczki. 

Oczywiście przez ten czas jak się w to wciągnęłam poznałam sporo fajnych marek i mega fajnych pozytywnych ludzi za nimi stojących. Kontakty pozostały do dnia dzisiejszego i mam nadzieję, że nie ulegnie to zmianie.

O marce Refan pisałam już jakiś czas temu (chyba nawet parę lat temu), lubię patrzeć jak marka pięknie się rozwija. I tak trafił do mnie odpowiednik starej dobrej Organzy (Ambasada: zapach 142) zapachu dosyć mocnego z mieszanką drzewa sandałowego, pomarańczy, jaśminu czy bergamotki  i parę próbek na wypadek gdyby mi się spodobało bardziej. 

Na Ambasadę Zapachu i jej wspaniałą Szefową trafiłam za pośrednictwem Instagrama. I tak od słowa do słowa, dogadałyśmy się co może mi się spodobać a czego lepiej nie ruszać. Pani eM<3 doskonale z naszej rozmowy wywnioskowała jakie zapachy mogą pasować do mojej osobowości. Podobnie pracuje w  sklepie stacjonarnym i każda klientka wychodzi od niej nie tylko z bolącą od śmiechu przeponą ale także z zajebistym zapachem.




Z moich pogaduch z Panią eM też sporo dowiedziałam się dlaczego perfumy z Ambasady są tak wyraziste i trwałe niż te co znałam wcześniej. Otóż po pierwsze Pani eM ma "hopla" na punkcie jakości i dobre przechowywanie zapachu by nie wywietrzał to cały ów sekret. 




Dlaczego kupiła mnie Ambasada Zapachu? 

1. Zajebista jakość!

2. Trwałość

3. Odwzorowanie niemal 1:1

4. Podejście i szacunek do każdego klienta (nawet gdy marudzi jak ja)

5. Częste promki


Ja wiem, że zostanę wiernym fanem tej firmy. Wiadomo, że nie każdego stać na Lego a tańsza dobra inspiracja nie jest zła. 

W związku z tym, że zbliżają się Święta...jak każda szanująca się "blogierka" mam kod rabatowy więc szalejta:

 iwona15%




8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam sią z tą firmą. Nie powiem czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wspaniały flakon i piękne zdjęcie zrobiłaś. Takie stylowe.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odwiedzenia perfumerii internetowej;) tutaj to jest tylko namiastka;) miło mi dziekuje

      Usuń
  3. Jakie piękne foty! takie ekskluzywne a butelka sztosik! idę tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani eM ? jak w Bondzie!

    OdpowiedzUsuń