Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie poniedziałkowo a może witajcie w fajniedziałek?;-)

W Lublinie od samego rana jest zimno i pada nieprzyjemny deszcz;( wściekłam się trochę , ponieważ jak zwykle rano wyszłam w pięknie wyprostowanych włosach a do pracy dotarłam w hmmm lekko spierzonych-taki młody kurczak....ale nic to. Na ten deszczowy dzień przygotowałam dla was sesje studyjną Izabeli którą na zdjęciach uwieczniła Dorotka ze studia FOTOEMOCJE (link do Dorotki na końcu posta).
 Do mini metamorfozy Izy zabrałyśmy się dość szybko. Chwyciłam za prostownicę i wyczarowałam trochę loków, później zabrałam się za makijaż-postawiłam na srebrną Celię i delikatne Celiowe usta;) (linki do kosmetyków także na końcu posta). Także moje kochane zapraszam do oglądania: napiszcie co myślicie;-)





Serdecznie zapraszam do Dorotki do studia na sesje:) - FOTOEMOCJE
Oczy - CELIA - KLIK 
Usta- Celia de Luxe -klik
Rzęsy - Celia de Luxe - klik

11 komentarzy: