Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie !

Używacie odżywek? ja uwielbiam i muszę ponieważ moje włosy są w bardzo słabej kondycji.
Używam odżywek po każdym myciu ale nakładam ją tylko na końce , ponieważ szybko się przetłuszczają i pod koniec dnia są oklapnięte i nieświeże;(

Ostatnio postanowiłam się skusić na nowość Pantene -odżywkę w piance. Długo się nad nią zastanawiałam ale w końcu dorwałam ja i o na promocji;-) 

Zabrałam się do testowania-po pierwszym myciu nie byłam zachwycona ;-( włosy mi bardzo wysuszyło, bardzo kiepsko się rozczesywały i na drugi dzień wyglądałam jak w przetłuszczonych. No nic -pomyślałam, że może coś źle robię, że może za dużo wzięłam....więc robię podejście drugie-daję mniej odżywki, nakładam na 3/4 włosów omijając nasadę...efekt podobny....
;-(


Odżywki są dostępne w czterech wariantach-ja wybrałam intensywną regeneracje.



Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na ten temat. U mnie niestety okazała się totalna klapą;( i bardzo mi przykro...





8 komentarzy:

  1. U mnie też niestety odżywki w piance się nie sprawdzają! Myślę, ze to kwestia problematycznych włosów... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może masz rację. Jestem bardzo ciekawa opinii innych dziewczyn

      Usuń
  2. a u mnie się sprawdziła, kwestia włosów najwidoczniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne masz rację. Może spróbuję z innej serii bo firma jak najbardziej jest rewelacyjna!

      Usuń
  3. U mnie spradziała się mega;) odżywka dla leniwych:D

    OdpowiedzUsuń
  4. to cieszę się niezmiernie-ja testuje nadal;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta odżywka w piance z tych wszystkich wersji sprawuje się najlepiej ;) Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń