Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Cześć i czołem,
ja nadal bujam się w temacie jakże mi ostatnio ukochanego tematu..czyli pielęgnacji moich włosów. Jak ostatnimi czasy już wiecie firmę DOVE lubię i cenię już wiele lat, także pewnie nie zdziwi Was, że do stylizacji włosów w mojej łazience znalazła się oto ta super trójeczka- szampon , odżywka  i serum do włosów kręconych  Dove, Advanced Hair Series, Quench Absolute ;) Nowa seria Dove w styliztyce brązowej, która stricte kojarzy mi się ze stylistyką jesienną ;)



Teraz odniosę się do opakowania- i tu niestety z moich ust padnie krytyka ( na szczęście jedyna co tych produktów) mianowicie szampon i odżywka opakowane są w tuby co według mnie nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ jeżeli stoją jak na zdjęciu powyżej przy używaniu po prostu się wylewają do tego tuby są bardzo śliskie i wypadają z mokrych rąk niestety. Tyle krytyki:D 
Jeśli chodzi o stylistykę to firma nie odchodzi zbytnio od swoich standardów. Akurat ta seria opatrzona została w kolory jesienne (brąz lekko wpadający w złoto). Zapach też jest powiedziałabym standardowy dla Dove. 

Konsystencja szamponu jest dosyć gęsta i nie trzeba jej wylewać sporo przez co jest wydajny, dosyć ładnie rozprowadza się na włosach, nie obciąża i dobrze się spłukuje.
Po spłukaniu włos jest wygładzony i ma się wrażenie, że jest lekki i delikatny.


Jeśli chodzi o działanie to nie mam zastrzeżeń z tego względu, że wygładza włosy, wspiera naturalny sket włosa i wydobywa z nich prawdziwe piękno.
Jest dostępny w drogeriach Rossmann  za 21,99;) czyli cena za 250 ml taka sobie ale jeszcze daje radę;)

Odżywka to wypełnienie dodam, że bardzo fajne wypełnienie - wygładza jeszcze bardziej, dzięki niej włosy nie puszą się nie plączą i nie ma problemu z ich rozczesywaniem .




Odżywka jest nieco droższa bo około 23 zł. ale dzięki niej włosy są w dodatkowo lepszej kondycji. Niezwykle miękkie i nie obciążone. Radzę używać ich razem dla uzyskania lepszego efektu. Całość wypełniam serum, bardzo fajna niewielka buteleczka (chyba najlepsze rozwiązanie tego opakowania) dodatkowo wyposażone w pompkę. Serum ma konsystencję kremu - ta sama linia zapachowa. Ja stosuję go raczej na końcówki włosów by dodatkowo ich nie narazić na przetłuszczenie.


  I to by było na tyle moich wywodów. Miałyście już okazję wypróbować któryś z produktów? jeśli tak podzielcie się w komentarzu jak wypadły w Waszej ocenie?

Pozdrawiam i buziaka zostawiam. 

Brak komentarzy: