Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Czołem kochani, jeśli macie chwilkę wolnego czasu serdecznie zapraszam do poczytania mojej małej relacji ze spotkania blogerek z okazji Dnia Kobiet;)


Udało nam się spotkać dosłownie w ostatniej chwili kiedy i nasze województwo dopadł #koronawirus. Spotkanie zorganizowałyśmy wraz z Klaudią, Martą i Karolinką.  Zebrałyśmy się w zespół dziesięciu fajnych kobitek czyli: Marta, Aga,Karolinka, Klaudia, Sylwia, Ja, Madzialena, Gosia i Ola;) czyli fajny, zaufany skład.

Spotkałyśmy się w Chełmskiej restauracji LWÓW. Pyszne jedzenie, łady wystrój i przemiła obsługa. Pojadłyśmy, pośmiałyśmy się a na koniec bęc...zrobiłam koleżankom małą niespodziankę. Udało mi się zaprosić do współpracy kilka firm, które dla każdej z nas zrobiły mega prezenty z okazji naszego święta. Mam nadzieję, że moje Dziewczynki Malinki były zaskoczone ale i zadowolone z zawartości #towszystkobowaskocham ;)




A oto marki które nas tak pięknie obdarowały:
Essence, Catrice, LaQ, Czarszka, Bispol, Melkior, Francuskie Perfumy, Anwen, Polka, AA, Sensation Perfume, NcNails Company, Full Mellow, NKD Skin, Great Story (Bielenda)










Co konkretnie przywiozłam ze spotkania pokaże Wam w kolejnym poście;) A będzie co oglądać;) 
Zdjęci zrobiła nam Karolinka @pitbajka;)

11 komentarzy:

  1. Alee miałyśmy szczęście <3 Niespdzianka była taka, że wszystkim szczęki opadły :) Najlepsiejsze Mordzie moje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super było spędzić z Wami ten dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie spotkanie i super prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny hasztag #towszystkobowaskocham :) :) :) Żałuję, że nie mogła być z Wami... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń