Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Paryskie Perfumy poznaliście już na moim Instagramie na którego oczywiście cały czas zapraszam.  Jako że ostatnio mało było perfum tutaj to przedstawiam dziś Paryskie nowości. 

Marki wcześniej nie znałam, wyświetliła mi się na Instagramie i postanowiłam przyjrzeć jej się trochę głębiej.  Jak zawsze podkreślam nie każdego stać na wywalenie kilku stówek na oryginalny zapach a dobra inspiracja nie jest zła. Sama wielokrotnie korzystałam i korzysta m nadal z dobroci tej alternatywy. Chociaż zamienniki trochę zalały rynek perfum tak nie każdej marce uda się zrobić coś fajnego co za dosłowne parę groszy zrobi nam dzień.



Mając na uwadze, że wybór zapachu zawsze lub prawie zawsze zależy od naszego nastroju a dzięki takiemu rozwiązaniu każdy dzień może pachnieć inaczej. Ja osobiście nie umiem wskazać jaki zapach jest moim ulubionym. Zazwyczaj albo mi się coś podoba albo nie. 





Zacznę od designu -  w tym przypadku marka kupiła mnie totalnie. Estetyka zachowana w każdym centymetrze. Biel i złoto zawsze w cenie i w modzie. Dodatkowo marka cały czas nad nim pracuje. Nowe flakoniki , co rusz nowy wygląd etykiet na bardziej zjawiskowy. To się ceni bo za tym idzie ogromny szacunek do klienta. Dodatkowo obsługa na najwyższym poziomie. Ja w rozmowie z marką czułam się wyjątkowo, wyjątkowy klient i tak myślę ze czuje się każdy.





Zalety:

1. Cena - od 24, 70 do 63,90 w zależności od pojemności 

2. Design opakowań -piękna biel w połączeniu ze złotem

3. Design flakonów

4. Szybka realizacja zamówienia

5. Obsługa na wysokim poziomie

6. Trwały zapach

7. Zapach zbliżony do oryginalnego


Wady: Póki co nic nie znalazłam sorry ;-)



Podsumowując , mega fajne zapachy ja wybrałam tradycję : Kenzo  - Amour, TF - Velvet Orchid, oraz Gucci - Rush i na pewno ta marka zostanie ze mną na dłużej. 

Dodatkowo mam dla was mały rabat -15 % na cały asortyment więc wyjdzie Wam jeszcze taniej;)

iwona15


ściskam



6 komentarzy: