Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 Wegańskość opanowała świat kosmetyczny na dobre. Dotarła też do marki Ados

Marka wypuściła kilka produktów inspirowanych naturą. Na całość składają się mascara, lakiery do paznokci , pomadki, pomadki ochronne. 

Zaznaczę, że mega urzekły mnie opakowania. Jednakowe w stonowanej stylistyce, inspirowane drewnem. Dla mnie rewelacja.




Pomadki u mnie muszą być matowe i bardzo trwałe. Tu trafiły do mnie dwa odcienie, róż idealny co codziennego makijażu i piękna krwista czerwień.(wielbię!!)

Co prawda poprawiam je kilka razy ale jeśli chodzi o nawilżenie to jest moc. Zwłaszcza jak panują takie mrozy jak teraz.  

Słowo producenta:

Dzięki bogatej kompozycji składników naturalnych pomadka nie tylko nadaje kolor, ale posiada właściwości pielęgnacyjne. Znakomicie regeneruje, wygładza i odżywia usta zapewniając odpowiednie nawilżenie.

Lipstick to szminka o kremowym wykończeniu w 10 kolorach inspirowanych naturą. Idealna na co dzień, podkreśla naturalne piękno każdej kobiety.

Vegan natural to idealne rozwiązanie dla każdego, kto dba o środowisko naturalne i poszukuje kosmetyków cruelty free.


Ja jestem fanką nieco innych szczoteczek niż silikonowe ale nie ma tragedii w tym przypadku. Jest bardzo delikatna i myślę, że będzie pasowała dziewczynom lubiącym delikatny makijaż. 

Zawiera również panthenol, który nawilża rzęsy i chroni je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Friendly mascara posiada właściwości pielęgnujące, odżywia i wspomaga wzrost rzęs. Wydłuża i pogrubia rzęsy, a silikonowa szczoteczka idealnie je rozczesuje podkreślając każdą rzęsę! Pozostawia czarny kolor na rzęsach.

Vegan natural to idealne rozwiązanie dla każdego, kto dba o środowisko naturalne i poszukuje kosmetyków cruelty free.

Obecnie nie mam hybryd także przetestowanie lakierów na moich ogryzkach jest jak najbardziej wskazane. Adosowe lakiery lubiłam zawsze także tu nie mam złego słowa na ich temat. ładnie kryją dobrze schną i długo się trzymają;) 

Jesli chodzi o dostępność produktów to można je dorwać w małych drogeriach oraz online;)


4 komentarze: