Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Z marką Janda przyjaźnimy się już od jakiegoś czasu. W roku ubiegłym już pisałam o niej i o produktach na swoim blogu. Dziś wracam jak bumerang z kremem o tajemniczej nazwie BIAŁA PEONIA



Krem jest dedykowany dla skóry normalnej oraz suchej dla osób powyżej 30 roku życia. Redukuje pierwsze oznaki starzenia, takie jak drobne zmarszczki i szorstkość. Profesjonalna formuła kremu koncentruje się na odbudowie systemów nawadniających w skórze. Rewolucyjna taktyka hydronasycenia szybko poprawia nawilżenie i kondycję skóry oraz zapewnia jej komfort.



  • wpływa na redukcję zmarszczek, poprawę sprężystości i elastyczności skóry m.in. za sprawą zakraplacza hialuronowego
  • szybko i skutecznie nawilża, nie obciążając skóry oraz zapewnia komfort, dzięki taktyce hydronasycenia
  • wspomaga naturalne procesy regeneracji naskórka i wzmacnia barierę naskórkową dzieki takim składnikom jak oleje: chia, arganowy czy biozgodny ze skórą skwalan
  • doskonale wygładza i zmiękcza skórę



Krem jak na swoje 50 ml jest niezwykle wydajny i wystarcza na bardzo długo nawet na użytkowanie każdego dnia. Ja używam tego kremu na przemian z moim kremem do cery bardzo wrażliwej. Jego wielką zaletą jest to, że jest przeznaczony do stosowania zarówno na dzień jak i na noc.
Wchłania się niezwykle szybko nie pozostawiając wyczuwalnego filmu co sprawia, że skóra jest promienna i ma naturalny wygląd. Cena takiego cuda to 43 zł chociaż w drogerii Rossmann widziałam je i za 70...także polecam zaopatrzyć się w produkt bezpośrednio na stronie producenta. Ja jestem niezwykle zadowolona z produktu i jak wspomniałam wcześniej do ulubieńców wracam jak bumerang.
Chciałabym poznać Waszą opinię na temat kremów , które kochacie i od czasu do czasu lubicie do nich wracać. Czekam na Wasze komentarze.

Tymczasem do zo!

12 komentarzy:

  1. Słyszałam duzo pozytywnych opinii na temat tych kremów i chyba w końcu kupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji wypróbować tych kremów;(

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak sprawdza się pod makijaż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia składu tego kremiku. Jestem bardzo ciekawa, co tam ma w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt nie dla mnie, bo mam 19 lat, ale myślę, że będzie genialnym pomysłem na prezent z okazji dnia kobiet dla mamuśki! Dzięki wielkie :* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń