października 19, 2018

Żel peelingujący - Element Cosmetics

Żel peelingujący - Element Cosmetics

Kilka słów na temat żelu kupionego przez totalny przypadek;) Wracając z największych targów urodowych w Polsce.....kupiłam Elementa w markecie i to w dodatku z gazetą;) fajnie prawda?

Skusiłąm się na ten żel ze względu na: dobre opinie i po drugie miał bardzo dobrą cenę;) a gazetę poczytałam przy okazji:D


Jak dotąd rzeżucha kojarzyła mi się jedynie ze Świętami Wielkanocnymi ;) nie byłam świadoma jak dże ma zastosowanie w kosmetyce;)

października 17, 2018

Wege puder....na tapecie Ecocera

Wege puder....na tapecie Ecocera

Ostatnio dzięki uprzejmości drogerii internetowej JP Cosmetics miałam możliwość  przetestowania słynnego fixera ryżowego marki Ecocera. Już jakis czas temu buszując po Naturze pare razy do niego podchodziłam. Także bardzo się ucieszyłam kiedy do testów dostałam akurat ten kosmetyk

października 15, 2018

Mini zakupy na -55% Rossmann

Mini zakupy na -55% Rossmann


Obiecałam sobie, że wszelkie promocje i wyprzedaże będę omijać szerokim łukiem. Jednak obiecanki cacanki i Rosmanna odwiedziłam tak czy siak. Nie będę tu pisałą co warto kupić a co nie bo uważam, że każdy kupuje to co mu odpowiada. Nie będe nikomu swoich racji narzucać bo każdy ma swoje. Ja pokaże to co kupiłam ja.

października 12, 2018

Targi Beauty Days i szybkie spotkanie z marką Dermacol

Targi Beauty Days i szybkie spotkanie z marką Dermacol

Całkiem niedawno bo 22 września odwiedziłam Nadarzyn i Targi Beauty Days. Od początku wiedziałam co chcę nabyć i kogo spotkać.

października 10, 2018

Dodatek do Elle Polska....Balmain czyli moje małe rozczarowanie

Dodatek do Elle Polska....Balmain czyli moje małe rozczarowanie


Czołem misie kolorowe, post miał się ukazać wczoraj jednak jak zwykle złosliwość rzeczy martwych spowodowała jego brak. Także nadrabiam i jest w całej okazałości.

października 05, 2018

Jak pachnie jesień....

Jak pachnie jesień....

Wiele z Was pytało mnie jak zamierzam pachnieć tej jeieni. Czy mam swoje ulubione zapachy? Czy perfumy jesienia pachną intensywniej? Czy pozostaję pewnym zapachom wierna? i jak pachnie moja jesień?

października 03, 2018

Annabelle Minerals ...moja opinia

Annabelle Minerals ...moja opinia

Długo się zbierałam by napisac kilka słów na temat Annabelle Minerals i co wybrałam za bon który dostałam na See Bloggers.

września 28, 2018

Kilka nowości od AA ;)

Kilka nowości od AA ;)


Jakiś czas temu ogromną niespodziankę sprawiła mi marka AA. Znalazły sie w niej modne kolory pomadek w typie nude. Błyszczyk mający na celu powiększyc lekko usta , rozświetlacz w kamieniu , rozświetlacz w płynie oraz podkład i korektor w jednym.

września 21, 2018

Naturalne mydła z mydlarni Pszczela Dolinka

Naturalne mydła z mydlarni Pszczela Dolinka

O naturalnie robionych mydełka z mydlarni Pszczela Dolinka pisałam jakiś rok temu. Dziś powracam z tematem ręcznie robionych cudach które na stałe zagościły w mojej łazience.

września 20, 2018

Nanshy..pędzle do maikjażu mój hit!

Nanshy..pędzle do maikjażu mój hit!

Pędzli w mojej kosmetyczce jest od groma i więcej, jednak moją pędzlową rodzine postanowiłam nieco powiększyć. Nie żałuję.

września 18, 2018

Botame Face - przeciwzmarszczkowy peeling do twarzy - mango

 Botame Face -  przeciwzmarszczkowy peeling do twarzy -  mango

Post miał pojawić się już w piąteka ale mój blogger powiedział stop i postu nie dodał także jest dziś;)

września 12, 2018

Jelly Mask from Biedronka;p

Jelly Mask from Biedronka;p

O tych maseczkach w śmiesznej cenie rozpisywał się niemalże cały Instagram. Pomyślałam zainwestuje parę zeta i zobaczę czy to dobre jest;p niestety w mojej Biedrze były tylko dwa rodzaje - Banana i Pina Colada. Wzięłam zatem książkę i stwierdziłam, że poczytam przy maskowaniu, poleżę...porelaksuję się...

września 08, 2018

Odżywki do rzęs od Art de Lautrec by Ados

Odżywki do rzęs od Art de Lautrec by Ados



Moda na piękne rzęsy i kuszące spojrzenie narasta. Każda z nas pragnie o każdej porze roku kusić pięknym zalotnym spojrzeniem. Nie każda z nas ma zdrowe i mocne rzęsy...dlatego moda na syntetyki urosła do bardzo dużej rangi. Nie powiem kiedyś sama dosyć często odwiedzałam salon kosmetyczny w celu upiększenia mojego spojrzenia.

września 07, 2018

Petal Fresh....szampon do włsów farbowanych

Petal Fresh....szampon do włsów farbowanych


Ten szampon przywędrował wraz ze mną ze słonecznej... Łodzi. Oczywiście dorwałam go w strefie beauty podczas tegorocznej edycji spotkania See Bloggers. Do jego przetestowania zabierałam się dosyć długo ponieważ mojej zasoby szamponowe były dosyć spore postanowiłam nie otwierać wszystkich butelek na raz.

września 06, 2018

Ekskluzywny wymiar piękna....Christian Laurent

Ekskluzywny wymiar piękna....Christian Laurent

Dosłownie dzień przed moim urlopem marka Christian Laurent zaskoczyła mnie cudowną a wręcz mega cudowna niespodzianką.

września 05, 2018

łap ostatnie chwile z wodą samoopalającą VITA LIBERATA

łap ostatnie chwile z wodą samoopalającą VITA LIBERATA

Niby koniec lata, ulice pokrywają się kolorem biało czarnym wędrujących dzieci do szkół, niekoniecznie mających szczęśliwe miny. Dziś kilka słów o kosmetyku, który pozwoli nam zatrzymać lato na naszej skórze.  Niedawno na rynku pojawiła się nowość od Vita Liberata, którą możemy nabyć jak zwykle w drogeriach Sephora - woda samoopalająca.

września 04, 2018

Różane marzenie....krem i kosmetyki z doliny róż

Różane marzenie....krem i kosmetyki z doliny róż

Jakiś czas temu wielką niespodziankę zrobiły mi dziewczyny ze sklepu Kosmetyki z Doliny Róż.
Przyznam szczerze, że róże lubiłam jedynie w ogrodzie albo we flakonie w salonie;) Powoli powoli zaczęłam się przyzwyczajać do kosmetyków z róży zaczynając od delikatnej wody różanej a potem już poszły konie po betonie.

września 03, 2018

#Vosima ...pierwsze wrażenia

#Vosima ...pierwsze wrażenia


Ostatnio wpadły w moje ręce kosmetyki marki Vosima. Dziś kilka słów i pierwsze wrażenia o pierwszym z nich. Szampon przeciw wypadaniu włosów oraz przyspieszający ich porost. Seria ma bardzo prostą niewyszukaną serię opakowań. Brak w niej kolorów i wyszukanych buteleczek.

sierpnia 31, 2018

NC nails Company - moje wrażenia (dużo zdjęć)

NC nails Company - moje wrażenia (dużo zdjęć)

Jakiś czas temu miałam przyjemność gościć w swoich zasobach NC Nails. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się akurat te lakiery. Sporo o nich poczytałam i opinie są raczej pozytywne.   Oprócz czterech kolorów mam też dwie bazy i top. Jedną z nich swobodnie możemy przedłużyć pazurka o dosłownie kilka milimetrów. Bardzo fajna sprawa przy wyrównaniach.

Copyright © 2016 Eteryczny Świat , Blogger