Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska





Obecnie pogoda daje nam się we znaki. Katar i różnego rodzaju choróbska są na porządku dziennym. Wiadomo,że najlepiej leczyć się lekami które przepisze nam lekarz ale nic nie stoi na przeszkodzie by pomóc sobie suplementami czy olejami eterycznymi.


Aromaterapia jest stara jak świat i tych metod używały już nasze babki i prababki. Ja dzięki uprzejmości marki Shamasa w najlepszym momencie dostałam olejek na katar do testów. Dlaczego odpowiedni?ponieważ akurat wtedy dopadło mnie grypsko i katar dręczył mnie niesamowicie.

Wiadomo, że nie wyleczy on nam kataru ale przyniesie nam ulgę. Przynajmniej mi oddychało się lepiej.

Co na to produent?

Jakie są główne składniki Mr. Smarka? i ich podstawowe działanie:
* Olejek eteryczny sosnowy - pierwszy na linii ognia przy walce z katarem
* Olejek eteryczny tymiankowy - nie ma lepszego przy zatokach
* Olejek eteryczny eukaliptusowy - pozwala na głębszy oddech i ma szerokie działanie antybakteryjne
* Olejek eteryczny cytrynowy - odkaża i inhaluje i to dzięki niemu mieszanka ma przyjemną świeża nutę
* Olejek eteryczny lawendowy - oprócz działania antybakteryjnego nie sposób przecenić jej właściwości kojące i tonizujące

Czy wiesz jak stosować Mr.Smarka?
* w dyfuzorze - kilka kropli
* w nebulizatorze
* skrop poduszkę ( upewnij się wcześniej że materiał się nie odbarwi )
* rozetrzyj w dłoniach i weź kilka głębokich oddechów
* Nakrop na chusteczkę higieniczną i co minutę weź kilka głębokich oddechów
* skuteczne zastosowanie olejków to wcieranie przez stopy ( najlepiej w połączeniu z olejem bazowym
)

Także ja osobiście polecam taką małą pomoc;)

jesli macie swoje spodoby na uporczywy katar chętnie posłucham;)



Brak komentarzy: