Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Ostatnio jest mnie tu mniej, mam wrażenie , że wszelkie recenzje przejęły same sm. Jest szybciej, łatwiej i sztuka pisania blogów odeszła w lekkie zapomnienie.

Dziś mała recka kremu  od Shamasa jaki miałam okazję ostatnio testować. Faktycznie ma mega lekką formułę. Wchłania się z prędkością światła i bardzo fajnie współpracuje z podkładem nie powodując jego tzw. "ważenia".

Kwas hialuronowy to naturalnie występujący składnik skóry, który odpowiada za jej nawilżenie, elastyczność i jędrność. Witamina E to silny przeciwutleniacz, który pomaga chronić skórę przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wolne rodniki.




Dla kogo jest lekki krem z kwasem hialuronowym i witaminą E ?

* dla cery dojrzałej
* dla cery odwodnionej
* dla skóry z oznakami upływu czasu
* dla cery zmęczonej, poszarzałej
* dla każdego typu skóry
* dla cery naczynkowej

Lekki krem i jego główne właściwości:

* ujędrnienie
* rozświetlenie
* nawilżenie
* regeneracja
* zmniejszenie porów
* wygładzenie




Podpisuję się obiema rękami pod tym o czym zapewnia nas producent. Ja bardzo polubiłam się z tym kremem. Skóra jest ujędrniona i nawilżona. Nie miałam po nim żadnych niemiłych  niespodzianek. Co jeszcze urzekło mnie w tym kremie? Wydajność...jest bardzo wydajnym produktem. Nie trzeba nakładać go dużo by  osiągnąć zamierzone rezultaty.

Nie jest to moje ostatnie opakowanie. Jestem szczerze zauroczona i szybko do niego wrócę.

Brak komentarzy: