Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnimi czasy zaczęłam się przekonywać do pudrów sypkich. Szukałam testowałam i można by rzec, że wyrobiłam sobie odpowiednie zdanie na temat pewnych firm. 
Dziś chciałam Wam przybliżyć jeden z produktów  jaki bardzo polubiłam.
Puder ryżowy matujący od firmy Mariza. Na ten produkt trafiłam całkiem przypadkowo. Jedna z moich wizażowych koleżanek przysłała mi go w prezencie. 


Chciałabym dziś nieco odwrotnie bo zanim zacznę wypowiadać się o nim pozytywnie przytoczę Wam kilka moim zdaniem minusów tego pudru:

 - nie jest produktem łatwo dostępnym ( jedynie u konsultantki),
- zbyt małe opakowanie,
-  zbyt duża ilość parabenów w składzie,
- nieco chemiczny zapach, 

Póki co tyle "wad" zdążyłam zauważyć przy niemal codziennym stosowaniu produktu. Jest to puder dzięki któremu nasz makijaż zostanie przedłużony o około 5 godzin. Nie wyciera się zachowując świeży wygląd skóry. Nie zapycha porów. Jest to puder transparentny, który bez problemu dostosuje się do kolorytu naszej cery. Jest niewidoczny i nie podkreśla dodatkowych niedoskonałości na naszej twarzy. Puder jest wydajny i ma bardzo dobrą cenę , ponieważ kosztyuje około 20 złotych.


Mogłabym się jeszcze przyczepić do tandentnego opakowania, które na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo nietrwałe, napis przy codziennym użytkowaniu (jak w moim przypadku) wyciera się. 

A co nam mówi o produkcie producent?

 Wyjątkowo lekki i ultradelikatny puder sypki tworzy niewidzialną warstwę, która skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład, aby makijaż wyglądał świeżo przez cały dzień. Najlepszy efekt uzyskasz nakładając puder ryżowy za pomocą puszka. Ryż ma bardzo duże zdolności absorpcyjne, dzięki czemu skutecznie pochłania sebum i matuje skórę na wiele godzin. Mikroskopijne, lekko transparentne cząsteczki pudru nie posiadają właściwości kryjących, czyniąc produkt bardzo uniwersalnym. Waga: 5g


 Podsumowując - nie polecam produktu osobom mającym cerę suchą ponieważ niekiedy lubi ją dodatkowo "podsuszyć". Daje ładne wykończenie makijażu oraz przedłuża jego trwałość. Mi osobiście wielkich problemów jak dotąd nie sprawił ale bardzo chciałabym poznać wasze zdanie.


Tymczasem do zo! 
– trochę mało wydajny
– opakowanie mogłoby przynajmniej być 2 razy większe
– chemiczny zapach
– trochę pyli przy nakładaniu ale to typowe dla sypańców
– za dużo parabenów w składzie
– dostępność - See more at: https://karodos.pl/mariza-matujacy-puder-ryzowy/#sthash.7CFKB3Fh.dpuf
– trochę mało wydajny
– opakowanie mogłoby przynajmniej być 2 razy większe
– chemiczny zapach
– trochę pyli przy nakładaniu ale to typowe dla sypańców
– za dużo parabenów w składzie
– dostępność - See more at: https://karodos.pl/mariza-matujacy-puder-ryzowy/#sthash.7CFKB3Fh.dpuf

21 komentarzy:

  1. Przyznam, że widziałam pudry ryżowe ale nie z tej firmy. Szkoda, że mozna kupić tylko przez konsultantkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie szukam odpowiedniego pudru, chętnie bym wypróobowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba go widziałem w jakimś outlecie kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, nie używałam nigdy niczego z tej firmy. obserwuje, pozdrawiam i zapraszam!
    tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też uzywam tylko tego pudru, nic innego nie wpadło mi w łapy;/

      Usuń
  5. U mnie fantastycznie sprawdza się puder ryżowy Ecocera ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. też jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale jestem na dobrej drodze;)

      Usuń
  7. Ja póki co jestem wierna cały czas pudrowi Paese :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze, że tu jestescie zawsze dowiem sie czegos nowego;)

      Usuń
  8. Niestety nie dla mnie, mam cerę mieszaną w kierunku suchej . Polecę go siostrzenicy, dla niej będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go. Nie polecam i nie odradzam. Byłby idealny gdyby nie wysuszał mi twarzy. A tak to ok chociaż już go nie kupie. Teraz sama sobie robie puder i jest idealny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię białe, transparentne pudry, testowałam już takich miliony!
    Zostaję na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń