Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Rosyjskie kosmetyki Receptury Babuszki Agafii to najpopularniejsze kosmetyki organiczne w Rosji. Cechują się znakomitymi składami oraz restrykcyjnym procesem produkcji, który pozwala uzyskać kosmetyki niezwykle wysokiej jakości. Jak wiecie z wielu moich wpisów kładę bardzo duży nacisk na pielęgnację włosów. Postanowiłam przy okazji zamówienia na Evelona.pl zaopatrzyć się w ten oto specyfik. Słynna maseczka drożdżowa babuszki Agafii. Dzięki zawartości drożdży stymuluje porost włosów. Olejki zawarte w składzie mają działanie wzmacniające i odżywiające włosy.


Pierwsze wrażenie jakie odniosłam to bardzo proste ale niezwykle estetyczne opakowanie produktu. Po odkręceniu maska jest dodatkowo zabezpieczona plastikowym przykryciem by zapobiec wylaniu produktu. Jest dosyć rzadka niż inne maski i ma lekko piaskową konsystencję. Zapach delikatny z aromatem drożdży. (niestety nie należy on do moich ulubionych)

Zalety produktu:
  • nie zawiera syntetycznych barwników
  • nie zawiera SLS i parabenów
  • nie był testowany na zwierzętach

 
Działanie:
Drożdże piwne – regenerują włosy i przyśpieszają ich wzrostSok brzozowy– działa przeciw wypadaniu włosów, wzmacnia i odżywia je.
Mącznica lekarska – działa odkażająco.
Oman wielki – ma działanie przeciwdrobnoustrojowe.
Ostropest plamisty – wpływa pozytywnie na zmiany skórne.
Olej z orzeszków cedrowych – działa przeciw wypadaniu włosów, przeciwdziała łupieżowi.
Olej z owoców dzikiej róży – wpływa korzystnie na wygląd włosów, uelastycznia i nadaje blasku.
Olej z kiełków pszenicy –  regeneruje włosy i wspiera ich naturalne bariery ochronne.


Powiem szczerze, że bardzo jestem ciekawa opinii innych gdyż tyle co się naczytałam o tym produkcie tak każda osoba miała inne odczucia. My osobiście z babuszką Agafią kolegujemy się ostrożnie staram się jej używać naprzemiennie z innymi maskami czy odżywkami. Póki co mogę ją śmiało polecić u innych działa u innych nie. Póki co ja u siebie wielkiej różnicy nie widzę.
Jest to jedna z tańszych masek jakie występują na rynku. W sklepie Evelona.pl jej koszt to 11,99 zł.

Przypominam, że na blogu trwa rozdanie a do zgarnięcia są bardzo fajne produkty ;)

14 komentarzy:

  1. u mnie sprawdziła się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze tej maseczki. w ogóle mało kosmetyków miałam od babuszki agafii

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zamówiłam sobie tą maseczkę ale z racji tego że nie spojrzałam że będzie szła listem ekonomicznym to niestety nie dotarła do mnie. Bo zamawiałam ją aż z litwy, kiedyś nie było tak łatwo ją dostać.

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio szampon od babuszki i już nie mogę doczekać się testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jej jeszcze, ale ciekawi mnie jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie interesuje czy ona faktycznie przyśpiesza wzrost włosów.

    OdpowiedzUsuń