Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ten specyfik z wyższej półki zna każda kobieta. Przyznam, że moja ciekawość jak działa faktycznie po przeczytaniu wszystkich ochów i achów stwierdziłam, że sprawdzę go na własnych...nogach;)


Vita Liberata ten Minute Tan to krem samoopalający który pozwala uzyskać błyskawiczną opaleniznę  w dziesięć minut nie wychodząc z domu.
Na dobrze osuszoną skórę po ówczesnym peelingu nałożyłam warstwę lotionu. (Dodam, że ja nakładałam go dłońmi, wydaję mi się, że rękawica wchłania jakoś więcej produktu niż powinna), balsam wchłoną się błyskawicznie nie pozostawiając  lepkiej warstwy.



Odczekałam grzecznie dziesięć minut (a nawet chyba chwilkę dłużej) i poleciałam pod prysznic. Ja jak to ja od razu oczekiwałam spektakularnych efektów. Nogi były nieco ciemniejsze ale nie było za bardzo nic widać. Oczywiście po co czytać opis jak ja wiem lepiej:D Wstaję rano do pracy a ja mam piękne nóżki w kolorze złotego brązu;) Produkt z czasem nabiera odpowiedni kolor. Przyzna szczerze, że taka alternatywa dla mnie białasa jest zawalista. Nogi wydają się nieco smuklejsze a efekt jest bardzo naturalny.


Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu , jedyny minus jaki może nas nieco odstraszyć to cena...w drogerii Sephora zapłacimy za niego 179 zł. (może boleć) ale warto, przyznam, że to jeden z lepszych tego typu produktów jakie miałam.


Wasza, I.

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś produkt ten marki,tez byłam zadowolona😊

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, vita liberata to jedna z moich ulubionych marek

    OdpowiedzUsuń
  3. od VL uwielbiam suchy olejek do ciała :) nie dość, że opala to jeszcze ma SPF50 :) ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drogi jest cholera ale dobry, kuzynka mi dała raz spróbować i faktycznie opalenizna utrzymałą sie bardzo długo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. VL ma wszystkie dobre kosmetyki, niestety wadą jest cena ale warto

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, cena rzeczywiście wysoka.

    OdpowiedzUsuń