Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Nie wiem jak Wy ale ja jestem wielka fanką Kajali do oczu. Nie ukrywam, że akurat tego typu produkty uwielbiam testować a im bardziej miękkie tym lepiej. Ostatnio pisałam o kajalu w paście ale nie do każdego makijażu można go używać.


Kredka jest bardzo miękka i super się sprawdza na linii wodnej oka. Bardzo dobrze operuje się nią przy typowym smoky bo ładnie daje się rozetrzeć. Daje bardzo efektowną i precyzyjną kreskę. 


Kredka ma bardzo głęboką i wyrazistą czerń. I co dla mnie jest bardzo ważne to , że jest lekko oleista co tym bardziej ułatwia aplikację. Co najważniejsze jest mega tania i bardzo wydajna;)


Kredkę znajdziecie o tu----> klik, u mnie sprawdza się mega dobrze i wystarczy mi jeszcze na najbliższe sto lat;) Z mojej strony bardzo polecam;)


ściskam, Wasza I.

4 komentarze:

  1. Mam Kajal od Sephora, ale stwierdzam, że to chyba nie moja bajka;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki mocny kolor :) Jednak nie wiem, czy korzystałabym z kajala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście rewelacyjnie czarna jest ta kredka :) Trudno o takie, z reguły są wyblakłe albo zero w nich pigmentu

    OdpowiedzUsuń