Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,


Wypoczęci? Ja niestety miałam tę przyjemność pracowania 2 maja;/ no ale nic szybko minął dzień i znów nastało wolne;) nie mogę doczekać się już nadchodzącego urlopu;)

Przez weekend majowy nie próżnowałam;) przygodę z L'bioticową kuracją zaczęłąm na poważnie.
Po kilku myciach mam już pierwsze przemyślenia. Mowa oczywiście  o duecie doskonałym czyli

Professional Therapy Repair - szampon i odżywka ;)

Jak zapewnia producent szampon i odżywka został opracowany i przetestowany przez kreatywny zespół mistrzowskich salonów fryzjerskich, aby zapewnić naszym włosom intensywną pielęgnację oraz regenerację bez obciążenia. Profesjonalny efekt w codziennej pielęgnacji naszych włosów.

Szampon do codziennej pielęgnacji - intensywna regeneracja.
Formuła szamponu jest idealnie dostosowana do potrzeb włosów bardzo zniszczonych, suchych, ze skłonnością do wypadania- czyli takich jak moje;)

Składniki aktywne:
- olej jojoba
- prowitamina B5
- owoc guawy
- ekstrakt z zielonej herbaty

Pachnie przecudnie, jest faktycznie lekki i nie obciąża włosów, dobrze się spłukuje i świetnie komponuje z odżywką;) do nabycia tu- klik

Powiem jak Danuśka do Zbyszka- "Mój Ci on nie oddam go" ;-)

Jeśli chodzi o odżywkę ( a ja odżywki kocham - mam ich więcej niż butów chyba ;) wydaję się całkiem w porządku. Lekka , nie obciąża włosów. Dobrze się rozczesują. Jest przeznaczona do włosów ze skłonnością do wypadania więc podejrzewam , że u mnie sprawdzi się dobrze.
w swoim składzie posiada:

- keratyna
- ceramidy
- rozmaryn
- witamina E
- olejek różany
- olejek z kiełków kukurydzy , czyli to co dobra odżywka mieć powinna. 
Dodam , że ma fajne opakowanie i łatwo mieści się w torebce , także dużo miejsca nie zajmuje wiec można ją łatwo przewozić-takie luźne skojarzenie;)
 Ja po ponad dziesięciu latach bycia blondi i taotalnego zniszczenia włosów wróciłam do czarnych korzeni:) włosy mi urosły i nabrały zdrowego wyglądu:) mam nadzieję , że to widać:)
 Zapraszam serdecznie do Lublina :) to bardzo piękne miasto:)


Pozdrawiam i całusa słodkiego zostawiam -cmoook:*

24 komentarze:

  1. świetne podsumowanie, sama używam żelu do rzęs i brwi firmy libiotica :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie jestem bardzo ciekawa tego żelu;) lecę do Ciebie:)

      Usuń
  2. Fajnie że produkty się u Ciebie sprawdziły. Moje włosy są tak wymagające, że zwykle muszę mieszać wszystko co mam pod ręką żeby jakkolwiek sobie z nimi poradzić.
    Widzę że sesja pod naszym Lubelskim zamkiem była :D Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa tak zamek wsród tłumu ludzi na week majowym:D dziekie tłumy dzikich ludzi:D

      Usuń
  3. Słyszałam wiele dobrego na temat tej marki.
    Chętnie wypróbowałabym powyższe produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja obecnie jestem w trakcie testów i nie widzę wad:)

      Usuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam tych kosmetyków ale do rzęs i brwi używam muse cosmetic. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włoski. Takie lśniące. Kosmetyków nie znam ale skoro są dobre to może warto się za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję: dawno tego nie słyszałam:)Warto, polecam:)

      Usuń
  6. Piękne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się ana odżywkę, bo wydaje mi się, że szampon za bardzo obciążałby moje włosy. Lubię stare, dobre maski z l biotici zawsze do nich wracam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywka mi nie obciążała, szampon też ale wiadomo każdy inne włosy ma;)
      Miło piękna Emzo , że zajrzałaś:)

      Usuń
  8. Dla mnie nowość :) świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam żadnego produktu L'biotica, ale mam coraz większą ochotę. Widziałam już sporo pozytywnych recenzji tego zestawu na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już testuje kilka dni:-) poki co jestem zadowolona i nie widze wad jak do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że mieszkasz w Lublinie, to tak jak ja! :) Lubię kosmetyki tej firmy zwłaszcza maski biowax, robią istny cud z moich włosów, a jestem włosomaniaczką. Wahałabym się nad używaniem tego szamponu codziennie, ponieważ posiada SLS i akurat moją skórę głowy może podrażnić. Za to odżywka - cud, miód i malina, jeśli chodzi o skład! Daj znać jak Ci się sprawdziły maseczki! Pozdrawiam.
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu kochana Lublin;) ja nie używam go codziennie , niestety jestm przywiązana do H&S ale ten daje rade. Fakt odżywka jest cud miód;)

      Usuń
  12. Uwielbiam te szampony od L'biotica ! Są świetne !!

    OdpowiedzUsuń