Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,

jako, że zatrzymała mnie przeprowadzka i brak dostępu do komputera i jako takich warunków pojawiam się po dłuższej przerwie podsumowującej co upolowałam na promocji w Rossmannie na - 49 % ;-)

Chyba jak każda kobieta nie mogłam się oprzeć pójść na tę promocję ( a sama sobie wmawiałam, że dużo kosmetyków mam i nie pójdę nawet pod groźbą karabinów maszynowych).
Poszłam i nawet zabezpieczyłam mamę w jej ukochaną SORAYĘ . Oto co upolowałam ja:

 Nie mogło zabraknąć ukochanego Rimmela ;)

Do codziennego makijażu do pracy postawiałam na Affinitone z Maybelline.

 A to ukochana  mojej mamusi Soraya StudioCover koniecznie w odcieniu 02 (ciepły beż)

 Korektor Eveline

 Top Coat z Lovely

 Gel Sally Hansen

 Miss Sporty Gel Shine
 Ukochany "ogórek" Wake Me Up z Rimmela (kocham miłością bezgraniczną)


 Biała kredka z Miss Sporty
 A na ustach TINT z Lovely
Oto moje małe łupy i moja gębeczka dla Was na koniec;-) A co wy kupiłyście???
Pozdrawiam i do następnego!

16 komentarzy:

  1. wow jaki fajny "komplecik":D ja rzuciłam się na szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę stałe zakupy w internetowym sklepie niż zawyżone ceny w Rossmanie ;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej😊ja tez zaopatruje sie w necie:-) dlatego korzystam z promo bo ceny sa naprawdę niższe 👍💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo podkładów;) mamie wystarczy na dłużej;)
    Ja też lubię tego Rimmela!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście na promocji kupiłam TYLKO błyszczyk z Rimmela, bardzo mi się spodobał i się nie zawiodłam! Świetnie się sprawdza, pewnie kupię też inne kolory znając mnie :). Pozdrawiam.
    P.S. Mam nadzieję że umówimy się na tą obiecaną kawę kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gapa oczywiście promocje przegapiłam! :( A Twoich łupów tylko pozazdrościć! Niech Ci pięknie służą ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam tylko dwa żółte tusze z lovely i puder matujący. Mam zdecydowanie za dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy dorwałaś, teraz czekamy na recenzje: ) ładnie sie blog rozkręca-powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier SH jest super,posiadam i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zasoby, mam nadzieję, ze starczą Ci na dłużej:*
    Pasują Ci czerwone usta!
    Obserwuje:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń