Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,

Czy na Waszej twarzy zagościł dziś uśmiech? Na mojej jak najbardziej tak! dlaczego? wracam do domu a tam na mnie czeka HAPPY BOX BY FARMONA ;)

 Pudełeczko prezentuje się przecudownie o tak:




kiedy je otworzyłam je uśmiechnęłam się jeszcze bardziej: Mój Happy Box zawiera:

1. Suchy szampon Herbal Care - Pokrzywa
2. Dezodorant do stóp 4 w 1
3. 3 próbki
4. Balsam do mycia rąk Tutti Frutii
5. Ampułki do włosów bardzo zniszczonych JANTAR






Wszystkie produkty do zakupienia tutaj-----> klik


Napiszcie w komentarzu jak wyglądały wasze boxy i jak bardzo się cieszycie:)
Tymczasem pozdrawiam i całus zostawiam:
:*

26 komentarzy:

  1. Piękne pudełko i zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o istnieniu tego pudełka. Na razie zrezygnowałam z zakupu boxów, mam dużo zapasów;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie i to bardzo suchy szampon z pokrzywy, nie wiesz gdzie można go kupić? Samo pudełko pięknie zaprojektowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu sampon możesz zakupić tu - https://farmona.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz więcej tych pudeł :) super, widać, że pomysł się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełeczko jest akurat super:) niektóre z tego co czytam sa nie trafione:)

      Usuń
  6. Seria JANTAR jest mega! ale super pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam szampon z jantaru i troche mi podratował włosy: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten suchy szampon wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko rzeczywiście piękne, szkoda by mi było go wyrzucać;) ale zawartość też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja go nie wyrzuce;-) bardzo ladnie zaprojektowane

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zapachy firmowy więc zaciekawił mnie balsam do rąk. Nawet nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja go nie wyrzuce;-) bardzo ladnie zaprojektowane

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko przetestuje :-) od razu dam wam znać czy jest fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowały mnie ampułki do włosów Jantar :) Poza tym świetna zawartość :) Mogę cię prosić o klik u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moge powiedzieć, że ta wcierka jest super. A o istnieniu suchego szamponu nie wiedziałam:D daj znac jak się sprawdza:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesująca zawartość :) Nie pogardziłabym tymi produktami. Ciekawe jak się sprawdzą. Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń