Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,

jak pisałam już jakiś czas temu wpadły w moje rączki szampon i odżywka firmy L'biotica. Miałam przyjemność troszkę ją przetestować i chciałabym się moimi przemyśleniami podzielić z Wami:)

ja miałam taki oto komplecik:
a Wasze wspaniałe kompleciki dostosowane do Waszych potrzeb możecie zakupić tu -biutiq






Jeśli chodzi o szampon...jest lekki, nie zapycha, ładnie pachnie i włosy się dobrze po nim rozczesują.
Jest on przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów (jednak moje włosy mają tendencję do łupieżu to stosowałam go wymiennie z H&S by nie było większej tragedii ). Jak zapewnia producent formuła szamponu jest dostosowana do włosów suchych, zniszczonych ze skłonnością do wypadania ( czyli idealne do moich ponieważ wypadają mi garściami). Ja się bardzo ucieszyłam, że w składzie szampon posiada olejek jojoba, który zmiękcza włosy -faktycznie włosy po umyciu są mega miękkie.

Moja ocena 9/10

- zalety:
zmiękcza
nawilża
dobrze się rozczesują

- wady:
niestety znalazłam jedną -SLS ;(

Czy polecam? - Tak
Czy kupie ponownie - Tak!






Jeśli chodzi o odżywkę to jako wielbiąca odżywki do włosów babka wad jej nie dostrzegam ;)
Ekspresowo nawilża, włosy są mięciutkie , elastyczne i pachnące. Dzięki Keratynie , która przenika w gląb włosa i intensywnie go odbudowuje moje włosy przestały się łamać i rozdwajać

Moja ocena 10/10
Czy polecam - zdecydowanie TAK!
Czy kupię ponownie - Tak


A to ja i mój uśmiechnięty Pysiek:D o L'biotice wspominałam już tutaj
Myślę także, że pojawi się w moich wpisach jeszcze nie jeden raz!
Tymczasem ja wybieram się na urlop a Wam życzę cudownego weekendu:)
Pozdrawiam Hej!


6 komentarzy:

  1. fajny zestawik, fajne włoski;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiadają się ciekawie, Dzięki za post :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie z L'biotica Świetna ta seria! Udanego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak potwierdzam, świetna!! ja już po urlopie niestety;/ ale dziękuję dziewczyny:)

      Usuń
  4. dziekuję kochana moja:) juz po urlopie:D zasiadłam znów za biurko:D

    OdpowiedzUsuń