Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie, 

Jako, że mamy piękne upalne lato a nasze włosy czasem takiej pogody nie lubią i często płatają nam figle. Ja niestety mam ten problem, że moje włosy się przetłuszczają zwłaszcza w okolicach grzywki. Zazwyczaj już na drugi dzień po umyciu widać, że mam tłustą grzywkę;/ nie wygląda to estetycznie zwłaszcza, że pracuję w urzędzie. 
Bardzo lubię testować różne nowinki kosmetyczne do moich rąk wpadł dotąd mi nieznany suchy szampon od Farmony 
produkt spodobał mi się od razu pod względem estetycznym, ładne kolorowe opakowanie przyciąga uwagę.
Powiem wprost , mam czarne włosy i widać że po suchym szamponie majstrowałam we włosach. I to chyba jedyna wada jaką tu znalazłam. Ja muszę go dobrze wcierać we włosy by nie było go zbytnio widać ale uważam , że blondynki będą miały z nim raj na ziemi;)
 U mnie też sprawdził się bardzo fajnie, "zabija tłuszcz" unosi włosy i wyglądają na bardzo lekkie, ładnie pachnie. Już nie jeden raz wybawił mnie szybko z opresji. Ja noszę go w torebce. 
Polubiłam go też za to , że jest ziołowy a ja zioła kocham a pokrzywa jak powszechnie wiadomo kocha włosy i włosy kochają pokrzywę;)





  Moja ocena to 9/10 
Czy kupię ponownie?- Jak najbardziej i Was też zachęcam;)
Na stronie Farmony znajdziecie więcej takich ciekawych może i Wam nieznanych produktów. Ja odkrywam je cały czas - klik 
Serdecznie też zapraszam na fanpage Farmony - FACEBOOK 

Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
Jeśli coś Cię zainteresuje- zostaw komentarz.
Pozdrawiam Iwona 

16 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubię, fajnie odświeża moje włoski :) Staram się nie przesadzać z jego ilością stosuje w sytuacjach podbramkowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt!! Co jakiś czas kupuje takie ziołowe szampony dla oczyszczenia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jak się uczepię jednego to już się go trzymam;)

      Usuń
  3. Muszę spróbować! Zazwyczaj używam batiste, a z tym się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia kosztuje 7 zł;)musisz koniecznie

      Usuń
    2. Kiniu Ty jesteś piękną blondynką, to Tym bardziej będzie u Ciebie pięknie;*

      Usuń
    3. Ajjj jak mi słodzisz! Dziękuję Ci ślicznie <3

      Usuń
  4. Nie słyszałam o nim ale bardzo mnie zaciekawiłaś. Dziękuję lecę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło mi, że się zachęciłaś;) miło mi, polecam jest wart zachodu

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że Farmona wypuściła suchy szampon do włosów. Z przyjemnością go wypróbuję, gdy skończę mój zapas z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suchy szampon, to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam nic z Farmony :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń