Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochani,

dziś wyjątkowo bo nieco kolorowo. Chciałam Wam przedstawić kilku moich ulubieńców z jednej konkretnej firmy jakich używam codziennie. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje i każda z Was znajdzie coś co wpadnie w oczko. Z firmą Pierre Rene jestem związana już od jakiegoś czasu. Bardzo często będąc w Drogerii Natura moje oczy wędrują na piękne czarne stoisko.

W moich typach znają się też lakiery ale o nich napiszę w oddzielnym poście a dziś dam Wam mały przedsmak;)

 Puder Rozświetlający:

Od jakiegoś czasu nie mogłam  dobrać dla siebie dobrego rozświetlacza. I bum jest PR przychodzi z pomocą ukazując moim oczom puder z lekkimi drobinkami. Ja stosuję go głównie jako rozświetlacz ale lekko muśnięty po buzi nie wygląda źle. Dla mnie 10/10

Opis producenta:

Puder rozświetlający HIGHLIGHTING POWDER

Rozświetlający puder do twarzy i ciała. Dzięki perłowym drobinkom doskonale rozświetla cerę, optycznie spłyca zmarszczki i tuszuje oznaki zmęczenia. Puder dodaje cerze blasku i sprawia, że wygląda zdrowo i promiennie przez wiele godzin. Idealny do modelowania konturu twarzy oraz strobingu. Sprawdza się również na skórze ciała podkreślając naturalna opaleniznę oraz tuszując drobne niedoskonałości skóry. Sposób aplikacji: nakładaj przy pomocy pędzla do pudru na wybrane partie twarzy i/lub ciała.

Skład: • INGREDIENTS/SKŁADNIKI: TALC, MICA, TRIISOSTEARIN, OCTYLDODECANOL, DIMETHICONE, DECYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PARFUM, BHT, TOCOPHERYL ACETATE, [MAY CONTAIN/MOŻE ZAWIERAĆ (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492 CI 77499, CI 15850 (RED 6 LAKE), 
 
 klik ;)<----Tu kupicie
 

 
 
Kolejny produkt to puder w kamieniu:
 
Nie zapycha, ładnie matuje, fajnie się rozprowadza, nie widać efektu maski i nie zamyka mi porów - dla mnie mega. 10/10 

Opis producenta:

Puder prasowany Compact Powder

Puder prasowany idealnie utrwala podkład, wyrównuje koloryt skóry oraz zapewnia nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Formuła oparta na bazie olejku z oliwek, jojoby oraz minerałach gwarantuje utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry, pielęgnację, ochronę oraz aksamitne wykończenie makijażu.

Sposób aplikacji: nakładaj przy pomocy pędzla do pudru na całą twarz w celu zmatowienia i utrwalenia makijażu.
 
Skład: TALC, LANOLIN ALCOHOL, LANOLIN OIL, ISOPROPYL LANOLATE, NYLON- 12, OLEYL ALCOHOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, SODIUM DEHYDROACETATE, BHT, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, PROPYLPARABEN, DEH 
 
 
Tu kupicie---->klik


Korektory- czyli coś co kobiety kochają.

My kobiety lubimy ukrywać swoje niedoskonałości i tu przychodzę z kolejnym fajnym produktem o takim:D
 
Czterokolorowe koło ratunkowe;) Moja już kolejne a Wy znacie? jestem ciekawa opinii:D
 Co na to producent:

paleta korektorów Color Correcting


Profesjonalna Paleta Korektorów wyrównująca przebarwienia skóry, zaczerwienienia, drobne zmarszczki i cienie pod oczami. Korektory rozświetlają cerę, wyrównując koloryt skóry i pokrywając niedoskonałości. Delikatna konsystencja umożliwia łatwą aplikację. Dzięki dobrym właściwościom kryjącym pozwala zamaskować kłopotliwe miejsca i niedoskonałości. Zapewnia komfort i długotrwały efekt. Każdy z czterech korektorów przeznaczony jest do mieszania lub stosowania pojedynczo:

KOLOR ZIELONY: na czerwone zmiany skórne (naczynka, stany zapalne, przebarwienia barwnikowe)
KOLOR ŻÓŁTO-BRZOSKWINIOWY: skutecznie maskuje cienie pod oczami i fioletowe żyłki
KOLOR FIOLETOWY: optymalnie redukuje szare i żółte odcienie skóry 
KOLOR BIAŁY o strukturze perłowej : idealnie tuszuje zaciemnienia pod oczami oraz uwypukla wszelkie załamania w skórze wymagające korekty.
Sposób aplikacji: stosuj punktowo na miejsca wymagające skorygowania przed nałożeniem podkładu do makijażu.

Zakupicie tu--->klikklik

  A oto obiecane lakiery:D

Ale o tych cudeńkach następnym razem -dużo do opowiadania;)

Tymczasem do zo!

Miło mi będzie jak zaobserwujecie mojego bloga, i zostawicie coś po sobie;)

6 komentarzy: