Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

witajcie,

dziś pierwszy października a pogoda jak w sierpniu, piękne słońce a jesienne ubrania powędrowały znów na dno szafy. Oby było tak jak najdłużej.
W związku z tak piękną pogodą chciałabym Wam pokazać mój kolejny sposób na piękno. Od jakiegoś czasu bardzo zaintrygowała mnie marka sygnowana nazwiskiem Krystyny Jandy.
Doszłam do wniosku, że mam skórę wrażliwą a w asortymencie firmy znajdują się kremy dopasowane o mojej cery zdecydowałam się zaryzykować i nie żałuję. Cena nie jest dla mnie najgorsza - 50 zł za dobry krem jest ceną średnią ( znam droższe a gorsze) także to plus pierwszy. Drugi plus jaki może przyciągać uwagę to estetyka opakowania. Wszystkie są pięknie zapakowane a to , że otwierają się na bok ukazując estetykę słoiczka tym bardziej mnie kupiło.



Słoiczki są ciężkie i wypakowane produktem po sam czubek ( a to w kremach rzadkość ostatnio) a to już trzeci plus.



Czyż nie są piękne?





 Uważam , że każda z nas znajdzie coś dla siebie; ja po kilku dniach jestem bardzo zadowolona , skora nabrała blasku i elastyczności. Po dluższym stosowaniu opowiem Wam więcej na temat tych kremów czy nic się złego nie dzieje.
Tymczasem zachęcam do poczytania (chociaż pewnie jak i ja zainteresowałyście się tą marką) więcej info zajdziecie na stronie - klik

Tymczasem do usłyszenia;)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tych produktach :) Opakowania mają bardzo gustowne, myślę że zainteresowałabym się tym do cery wrażliwej oraz intensywnie nawilżającym:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na urodzinowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń