Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie dziewuchy moje,

jak żyjecie? w Lublinie od poniedziałku leje deszcz....dał mi jedynie wczoraj pobiegać;/
dziś też leje i na dodatek zimno jak licho;/  Dziś chciałam Wam pokazać nowość - Liferia- to ukraińska firma , która dopiero co wkroczyła na Polski rynek pudełkowy. Jako, że pudełek na rynku jest mnóstwo pewnie nie zaskoczę Was niczym szczególnym. Moje pierwsze wrażenie było całkiem fajne-zaskoczyło mnie jedynie jego wielkość (zmieściło mi się w torebce) i estetyka, małe , zgrabne i dosyć solidne- zapewne wykorzystam je do przechowywania pojedynczych cieni do powiek.





Pudełko mimo wielkości bogato upchane, krem do rąk, żele do mycia twarzy, podkład ( akurat to był dodatkowy prezent od Autorów-niestety nie znajduje się on w standardowym pudełku w tym miesiącu-także dziewuchy nie łamcie się ), cień do powiek i błyszczyk. Najbardziej ciekawa jestem podkładu i błyszczyka. Reszta produktów sprawdziła się całkiem nieźle.
Jedyne czego mogę się przyczepić to to, że zabrakło mi w nim różnorodności. Autorzy skupili się na pielęgnacji twarzy a wg mnie jeden produkt wystarczyłby w zupełności. Warto zaznaczyć , że nie wszystkie produkty są pełnowymiarowe. Czy kupiłabym ponownie? Tak-podkład, błyszczyk spodobały mi się szczególnie. Co do produktów do pielęgnacji twarzy to niestety ale są nie dla mnie, ponieważ moja cera jest wrażliwa i bardzo wymagająca i muszę pielęgnować ją szczególnie.
Poleciłabym Liferię dziewczynom, które są ciekawe nowości i kochają niespodzianki-a te właśnie atrakcje oferuje Liferia. Myślę, że beauty boxy Liferii to fajne i ciekawe rozwiązanie- także i dla mnie. Może nie zdecydowałabym się kupić niektórych pełnowymiarowych produktów a pudełko oferuję mi mini produkt , który mogę wypróbować i zdecydować czy kupię go ponownie.






To nie koniec niespodzianek-Jeśli zainteresowało którąś z Was takie pudełko mam dla Was 10% zniżki na hasło -ETERSWIAT
Także zapraszam serdecznie;) więcej info jak zwykle na stronkach:
www.liferia.pl
Tymczasem do zo!

10 komentarzy:

  1. Wow, fajniutkie pudełko, jeszcze o Liferii nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ich pudełeczko :) ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełko, a że sama ostatnio skupiam się na pielęgnacji twarzy to bym takie wypróbowała ;) Na dodatek zgrabne. To też bardzo lubię, dlatego m.in. skusiło mnie serum firmy Liqpharm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kiedyś ważna jest zniżka -10% ? Aktualnie kod nie wchodzi.. już po terminie ?

    OdpowiedzUsuń