Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Cześć i czołem;)


dziś post zupełnie z innej beczki bo totalnie niekosmetyczny. Przychodzę do Was dziś ze słodkościami firmy GUSTO.
Tym bardziej polubiłam tego producenta bo rok założenia firmy jest równy z moim rokiem urodzenia ;) 1988 (tak jestem już wiekowa)
Nie będę ukrywała, że genialnie ja na nią natrafiłam- zrobił to mój wspaniały mąż;)
Kilka dni temu natknął się na konkurs na wykopie , poklikał, poklikał i wygrał całe kilo żelków.
 Ku naszemu zaskoczeniu przyszły jednak  dwa kilo, oprócz przesmacznych malinek w paczce znalazły się także pianki.;) ale tak nam posmakowały ze zamówiliśmy jeszcze kolejne 3 kilo;)(wariaty)
Dlaczego tak? ponieważ cena za kilogram to 9,90 ( dla mnie bardzo tanio , dlatego się pokusiliśmy o więcej) aukcję znaleźliśmy o tu - klik



Co mówi na ten temat producent ? a bardzo ciekawe rzeczy:

Jaki jest skład?

Cukier, syrop glukozowy, substancja zagęszczająca-żelatyna wieprzowa, regulator kwasowości-kwas cytrynowy, aromaty, barwniki (kurkumina,koszenila,błękit brylantowy), substancja konserwująca-sorbinian potasu, olej roślinny. Produkt zawiera mąkę zbożową zawierającą gluten (żyto)

Mnie urzekło to co dla mnie jest plusem a być może nie wszyscy się zgodzą - żelatyna wieprzowa. NA zdrowe kości...

Jakie są wartości odżywcze?

Wartości odżywcze w 100 g produktu: wartość energetyczna 1460 kJ/343 kcal, węglowodany 81,7 g w tym cukry 72,0 g, białko 4,16 g, tłuszcze 0,2 g w tym tłuszcze nasycone 0,07 g, sól 0,01g, błonnik 1,0 g.




Kolejne jakie zamówiliśmy to mix




 

Nie wiem jak Wy ale ja lubię bardzo losować żelki;) nigdy nie wiem co wyciągnę a radocha mega wielka;) żelki mają tylko jedną okropna według mnie wadę-  ZDECYDOWANIE ZA SZYBKO SIĘ KOŃCZĄ!
 Mix żelkowy znajdziecie na tej aukcji - my akurat z tej zamawialiśmy - klik

Pianki były wygraną w wykopowym konkursie.



 Póki co nie wszystko jeszcze można kupić ale ta opcja jak mniemam zostanie szybko odblokowana bo ja zasadzam się już na Anyżki;)
pozostaje mi jedynie życzyć Wam wszystkiego żelkowego ;) zaglądajcie na aukcje i stronkę Gusto - klik

Tymczasem do zo;)

5 komentarzy:

  1. barwione koszenila, fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak ludzie wiedzą, co to koszenila to odechciewa się jeść wszystkiego co czerwone :D
      ja tak samo nie jem nic co "truskawkowe" i "malinowe" :D

      Usuń
    2. co do truskawkowego i malinowego to się zgodzę.

      Usuń