Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie, 

Dagmarę poznaliście już przy pepitkowej stylizacji;-) jak obiecałam pokazuję kolejne jej odsłony;) i trzy kolejne stylizacje;-) zdjęcia wykonała moja kochana Magda do której serdecznie zapraszam na sesje;-) klik

Stylizacja w lekkiej łososiowej asymetrycznej sukience ;-)



Druga stylizacja to mała czarna z bardzo szerokim rękawami ze sciągaczem przy dłoniach ( chyba w niej Daga czuła się najlepiej.


 I na sam koniec "Dagahontas":D 

 Cała sesja była niezwykle płodna ponieważ to jeszcze nie koniec;-) jeszcze została Wam do pokazania stylizacja na rokowo- tam trochę poszalałam z makijażem i też wyszło super  ale to już kwestia na kolejny wpis - niedługo Wam pokaże;-) 

Pozdrawiam Was serdecznie-zapraszam do zostania ze mną na dłużej;-)



7 komentarzy:

  1. Druga sukienka świetna! Chociaż ta łososiowa też ma swój urok :)

    http://www.fit-ashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz jak zaawansowana modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miciu kochana, ja robiłam tylko makijaż i stylizacje:) Modelką była Dagmara( jak zaznaczyłam w tytule)

      Usuń