Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie, 
dziś chciałabym Wam przybliżyć czemu warto pic czystek.
Widziałam na wielu blogach , że nie tylko ja borykam się z tym tematem. Otóż istnieje co najmniej 10 powodów dlaczego warto pić herbatkę z czystka. 


1.  Jest niezwykle bogata w polifenole doskonale rozprawia się z drobnoustrojami, np. z wirusami. W przypadku infekcji górnych dróg oddechowych pomaga szybciej pozbyć się symptomów. Zanim więc sięgniesz po jakiekolwiek reklamowane w TV apteczne „lekarstwo na grypę i przeziębienie” – napij się herbatki z czystka. Jego skuteczność w przypadku infekcji potwierdziły badania kliniczne.

 2.Usuwa toksyczne metale ciężkie z organizmu
3.  Z powodu swoich własności antybakteryjnych, antywirusowych i antygrzybiczych czystek przyniesie ulgę cierpiącym np. na łupież, łuszczycę, trądzik, egzemy, chroniczne i powtarzające się infekcje zatok, rozmaite grzybice skóry i paznokci, infekcje spowodowane przez gronkowca złocistego, wirusa opryszczki, wirusa półpaśca.
4. Pomaga zapobiegać chorobie niedokrwiennej serca, rozpuszcza zatory i zakrzepy.
5. Jest to roślinka silnie antyoksydacyjna, ma olbrzymią zdolność do wyłapywania wolnych rodników i  do obniżania aktywności kolagenaz.
 To tylko parę powodów dla któryk picie Czystka się opłaca:) ja zaczynam , zaczynajcie i Wy:)
pozdrawiam -HEJ!





6 komentarzy:

  1. Jak tu przyjemnie, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam. Przyda się odrobina wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu przyjemnie, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam. Przyda się odrobina wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zaczęłam-zobaczymy czy jest taki fantastyczny jak piszecie;p

    OdpowiedzUsuń