Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie niedzielnie:)

I jak wypoczęci po długim weekendzie? ( haha kto miał ten miał:)
jeśli tak to co robiliście? podzielcie się w komentarzu jak minął Wam weekendzik:)

Tymczasem zapraszam na nowy post tym razem moje nowości od NYX;)

Jak już pewnie wiecie jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju czerwieni to i w propozycji dla mnie pojawiła się pomadka w płynie w kolorze pięknej głębokiej czerwieni ale i ku mojej uciesze mam także bezbarwny błyszczyk, który jak najbardziej mi się przyda. Ja typowa kobieta jestem lubię mieć dużo kosmetyków i ciągle mi mało:D Też tak macie? hi hi hi ;D








Postawiłam także na róże do policzków i powiem, że jestem zaskoczona efektem.
U mnie znalazły się dwa (jak zwykle nie potrafiłam się opanować i zdecydować więc mam dwa )
piękny róż z drobinkami i lekko różowawy matowy "nudziak"





 Na pierwszy rzut oka mogą wydawać się podobne - jednak co aparat to inne zdjęcie , także przepraszam jeśli widać słabo kolory;(

Oto mój mały box. Ja zabieram się za testy i niedługo wracam do Was z makijażem by NYX ;)








Tymczasem do zo ;)






20 komentarzy:

  1. ten bezbarwny błyszczyk chyba najbardziej mi się podoba, bo osobiście czerwieni nie gustuję. ;) za to te róże wyglądają bardzo fajnie, więc nie dziwi mnie, że skusiłaś się na dwa. ;)
    a weekend wczoraj w górach spędziłam, dzisiaj imieninuję się. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje nalepsze zyczenia imieninowe :-) typowa kobieta jestem dlatego dwa he he

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te róże;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z miłą chęcią przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie testow ale smialo moge powiedziec ze sa super💄💄💄

      Usuń
  6. Ja niestety nie jestem zadowolona z palety z Nyx, ktora zakupilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, no niestety nie zawsze wszystko spełni nasze oczekiwania;/

      Usuń
  7. Ta pomadeczka w kolorze czerwieni wydaje się być fajna :) Też lubię czerwień na ustach i ciągle mi mało :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny jest ten jasny róż. Widać go po nałożeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak, widać ale bardzo lekko. Są w nim niewielkie drobinki, można go lekko porównać do rozświetlacza.

      Usuń
  9. Fajne nowości :) Czerwień pomadki mega :)

    U mnie weekend udany- zapalenie gardła i L4 na tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że tak mamy! Uwielbiam wydawać pół wypłaty na kosmetyki. A NYXa uwielbiam, także mam nadzieję, że nowości będą Ci pięknie służyły. Co do weekendu to niestety, albo stety (bo ja akurat swoją pracę lubię ;)) praca, praca i jeszcze raz praca. Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaaardzo dużo słyszałam o kosmetykach z NYX. Są bardzo popularne zwłaszcza na youtube. Zawsze wydawały mi się kosmicznie drogie, luksusowe. A tu się okazuje, że przecież ja też mogę je mieć :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń