Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie wieczorową porą;)

Czy u Was też taka piękna pogoda? ( w końcu) u mnie taaak;) sezon urlopowy się zaczął;)

mój dzisiejszy wpisy dotyczy ulubionego kosmetyku w lecie i jaki uważam, warto zabrać ze sobą w ciepłe kraje - jest oliwka. Dlaczego? nawilża przede wszystkim. Wiem, że Korany u mnie ostatnio dużo ale jak się coś pokocha to już na zabój. Pokochałam te kosmetyki "stety" i dlatego będę Was trochę katować;) ale uważam, że warto poznać coś co do tej pory było nieznane:) Ja wybrałam Grecką Oliwkę z Korany, ma bardzo lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i co dla mnie jest najważniejsze nie jest taka "mocno oleista" właśnie ta jej lekkość chyba mnie kupiła. Po opalaniu jak znalazł.

Co o tym myśli producent? A to;)

Oliwkowe rozwiązanie problemów suchej skóry zapewniające jej długotrwałe nawilżenie i aksamitną gładkość. Zawarte w oliwce oleje arachidowy, migdałowy oraz z jojoba odżywiają skórę, nawilżają ją i wzbogacają w cenne witaminy i biopierwiastki. Oliwa z oliwek będąca śródziemnomorskim eliksirem młodości działa kojąco na zmęczoną skórę, wygładza ją, przywracając witalność i elastyczność. Dodatek witaminy F (NNKT) przeciwdziała utracie wody i hamuje proces starzenia się skóry by zatrzymać jej młodzieńczą gładkość.
Sposób użycia: Oliwkę rozprowadzić na suchą skórę zamiast balsamu bądź też bezpośrednio na mokre rozgrzane ciało po kąpieli. Dla uzyskania silniejszego efektu nawilżenia i natłuszczenia skóry można bezpośrednio do kąpieli dodać kilka kropli oliwki jak również każdy kosmetyk z serii Grecka Oliwka można wzbogacić cenną kroplą Oliwki do Ciała.
Pojemność: 150 ml
SKŁADNIKI / INCI:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLEA EUROPEA OIL, ARACHIS HYPOGAEA OIL, PRUNUS AMYGDALUS(ALMOND OIL), OCTYL STEARATE, LINOLEIC ACID, LINOLENIC ACID, TOCOPHEROL, OLEYL ERUCATE, PARFUM, LIMONENE, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID

żródło - korana.pl

No cóż ja pokochałam , mam nadzieję, że i wY JĄ POKOCHACIE:)

pO WIĘCEJ INFO ZAPRASZAM NA STRONKĘ kORANY - TU  KLIK

TYMCZASEM DO ZO!


 

8 komentarzy:

  1. ooo nie słyszałam o tej firmie. Fajnie czasem zajrzeć na jakiś ciekawy blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego bloga dowiaduję się ciągle o nowych kosmetykach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jet mi niezmiernie miło:) mam nadzieję, że to przydatne wiadomości;)

      Usuń
    2. Pewnie, że przydatne! Chociaż lekko rujnujące portfel ;)

      Usuń
    3. no niestety-to jest minus całej kobiecości;/

      Usuń
  3. oo nigdy dotąd nie słyszałam o tej firmie;)
    jak miło się zaskoczyłam, chętnie poszukam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi a z produktu jaki byś nie wybrała to będziesz zadowolona;)

      Usuń