Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Cześć moje łozbuziary,


Lubicie czystą, zadbaną i pachnącą łazienkę? Łał mam coś dla Was;) Info odnośnie akcji Wzorowa łazienka  2017!!

Macie dzieciaki w wieku szkolnym? to ta akcja jest własnie dla was!Monia Miki? coś dla Ciebie.
 Chcecie info? a proszę bardzo ;)
 Ja swoich pociech jeszcze nie posiadam ale na całe moje szczęscie czasem opiekuję się bratanicami dla których czystość w łazience nie należy do priorytetów:D spokojnie można pozbierać wszelakie odciski palców, włosów :d CSI miałby spory materiał dowodowy:D Oczywiście nie wspomnę o wrzucaniu do sedesu wszelkiego rodzaju zabawek i wszystkiego co się nawinie pod rękę :D
Także kochane mamy w celach edukacyjnych ta akcja jest dla Was i dla waszych pociech, zgarniajcie Panie wychowawczynie i wszystkie koleżanki ;) Warto wziąć udział;)

Wzorowa łazienka 2017   na tej stronce znajdziecie więcej informacji o projekcie.

Oczywiście nie zapominając o fejsiku - klik 
Nieśmiało zachęcam do polubienia rzecz jasna;)

 Poniżej kilka fotek z akcji z roku ubiegłego; Przed i po ;)







Widać różnicę? Pewka!






  Ze swojej strony gorąco polecam ;)
Dzieciaki górą! ;)

8 komentarzy:

  1. OOo fajna akcja;) nie słyszałam o niej

    OdpowiedzUsuń
  2. No ladne zmiany, fajnie wiedzieć o takich akcjach

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej akcji ! Ale ekstra inicjatywa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, fajnie czasem znaleźć taki blog ;)

      Usuń
  4. Mój mały jeszcze nie uczęszcza ale już za rok ;) :* Buziolki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za metamorfoza! Jestem pod wrażeniem. Cudowne są te żółte lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście, udało się z niej wyciągnąć chyba wszystko, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnicę pewnie widać po każdym remoncie. Najważniejsze jest to, by wnętrze wyglądało dobrze - tutaj sie to udało.
    Pozdrawiamy,
    9design.pl

    OdpowiedzUsuń