Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Czołem babeczki moje;) 

dziś w jakże piękny, piątkowy , mroźny dzień chciałabym Wam pokazać co mam fajnego z Saluti.pl
o tym sklepie mówiłam wam przy poście o Tesori di oriente - klik. Dzisiaj na tapet wędrują dwa żele pod prysznic, których byłam niezmiernie ciekawa. Także do sedna - nie będę pisała Wam litanii:D


Jako pierwszy do zlustrowania idzie żel pod prysznic DERMOMED Talk i Irys. Cena zachęcająca bo za 250 ml to koszt jedynie 5,95 zł.
Co na to producent?
DermoMed Talk i Irys - Żel pod prysznic
(250 ml)

 Łagodny relaks Twojej skóry zapewni żel pod prysznic marki Dermomed.
Żel pod prysznic Dermomed delikatnie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę. Odżywia i pielęgnuję pozostawiając skórę jedwabiście gładką.
Szlachetny zapach talku i irysu zniewoli Twoje ciało i duszę!
Posiada zbilansowane pH 5.5, jest testowany dermatologicznie. 

Przyznam szczerze, że  zapach jest nieco chemiczny także nie zniewolił mojej duszy;) ogólne zaś wrażenia myjące całkiem niezłe, ponieważ fakt faktem skóra jest bardzo gładka i miękka. Moja ocena 3/5, czy kupie ponownie? chyba niekoniecznie.
Kolejny żel pod prysznic już bardziej mi się podoba;) także dla wyrównania moich własnych przemyśleń;)
 Spuma di Sciampagna - o włoska marka stworzona w 1930 roku. Jej złote logo w stylu Art Deco nie zmieniło się od 80 lat! Kosmetyki do mycia i pielęgnacji ciała produkowane są według tradycyjnych receptur.



Spuma di Sciampagna Kwiat pomarańczy - Żel pod prysznic
(200 ml)

Perfumowany żel pod prysznic sporządzony z najwyższej jakości składników przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. Ten świeży i aromatyczny zapach kwiatów pomarańczy otuli Twoje ciało i ducha, dodając mnóstwo energii i witalności.
Nie narusza pH skóry, pozostawia ją miękką i przyjemnie pachnącą.

Ten produkt już się broni faktycznie bardzo ładnie pachnie - to pierwsza kwestia
druga to fajnie się pieni, dobrze rozprowadza i zostawia bardzo fajna skórę. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i napewno sięgnę po inne z tej serii. A seria jest naprawdę bardzo bogata. Cena jest równie atrakcyjna poniewaz 5,50 ;)
moja ocena to 5/5;)  
Oba produkty są fajne maja plusy i minusy jednak kwiat pomarańczy skradł me serce;)
Jeśli chcecie  a podejrzewam , iż tak jest to odsyłam jak zwykle na stronke i fejsika Saluti.pl;)
 

2 komentarze: