Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Firmy FLOSLEK chyba nie muszę przedstawiać  żadnej szanującej się kobiecie. Przyznam szczerze, że o firmie słyszałam bardzo dużo ale nie miałam okazji posiadać żadnego kosmetyku. Sytuacja uległa zmianie całkiem przypadkowo ponieważ produkt o jakim dziś mowa znalazł się w jednym z Boxów od LIFERII. Mowa tu o żelu ze świetlikiem lekarskim i herbatą. 
Małe bardzo estetyczne a zarazem poręczne opakowanie od razu wpadło mi w oko. Jako, że nie jestem fanką kremów ze względu na wrażliwość ten specyfik postanowiłam wypróbować.


Z tego co zdążyłam zauważyć produkt zyskał sobie rzesze fanek. Zawiera on mianowicie substancje bioaktywne:
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego - znany i ceniony od dawna. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym, obolałym oczom.
Ekstrakt z zielonej herbaty - znosi świąd i pieczenie towarzyszące stanom zapalnym, obkurcza drobne naczynia krwionośne, uszczelnia ściany włośniczek, działa przeciwobrzękowo.
Pantenol (prowitamina B5) - nadaje skórze gładkość, elastyczność, łagodzi podrażnienia.


Można go stosować pod makijaż ale ja moimi tradycyjnymi metodami stosuję go na noc. Rano moje oczy nie są podrażnione, nie mam tak zwanych "sińców" ani "worków" pod oczami. 
Jak przedstawia go producent?

Żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu, spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe.

Żel ze świetlikiem i herbatą to gwarancja zdrowych okolic oczu bez symptomów zmęczenia, świądu, pieczenia.




Podsumowując produkt jest naprawdę wart uwagi. Za produkt zapłacimy grosze, jest to koszt  około 10 złotych a wystarcza na bardzo długo przy codziennym użyciu, ponieważ niewielka ilość wystarczy by osiągnąć zamierzony efekt. 
Jestem ciekawa czy znacie ten żel a podejrzewam, że tak jest. Polecacie jeszcze inne kosmetyki tej firmy na które warto zwrócić uwagę?

Tymczasem zapraszam na kolejny post już niebawem.

33 komentarze:

  1. I wait for my blog :)

    www.dblogu.blogspot.com.tr

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pudełko z tym żelem chyba w listopadowym ;) jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam bardzo dobrze ten żel, super , że napisałaś o nim osobno.
    Wart polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Liferia odkąd jest ma chyba najlepsze pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. O firmie słyszałam ale nie znam żadnego jej produktu. Jestem na etapie poszukiwań kremu pod oczy, który byłby delikatny i mnie nie podrażniał. Coś czuję, że skuszę się właśnie na Floslek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się. Za mała kasę spore zadowolenie więc chyba warto;)

      Usuń
  6. słyszałam o tym żelku, nawet go chyba w Naturze widziałam ale bałam sie , że beda piekły mnie oczy i nie kupiłam;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się chyba na niego skuszę, wiosna idzie trzeba nie tylko nogi pokazać;) oczy też są ważne zwłaszcza bez tak jak powiedziałaś worków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rano takie zjawisko jak worki pod oczami nie występuje;)

      Usuń
  8. Kolejny świetny post i piekne zdjęcia;) zaglądam tu codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ten produkt i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam ten produkt i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o nim i nie używam takich kosmetyków, jedyny krem dla mnie to Nivea:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie przedstawiony i opisany - zachęca do kupienia;)

    blog piękny, jestem zachwycona, pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto, bardzo mi milo, zapraszam jak najczęściej <3

      Usuń
  13. Używam tych żeli, gdy siedzę długo przy komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego żelu i chętnie się przekonam jak zadziała u mnie;)
    piękny blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jakiś czas temu żel z tej firmy ze świetlikiem lekarskim chabrem bławatkiem i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam same zachwyty nad tym produktem, chyba rzeczywiście jest taki fajny :D

    OdpowiedzUsuń