Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Dawno nie miałam czasu by coś opisać także dziś postaram się zrehabilitować. Jakiś czas temu wpadł mi w ręce podkład od Jandy. Matujący podkład fleksyjny czyli taki, który nie "wędruje" po naszej twarzy.


Kolorem który dobrałam dla siebie to beż jasny  ( tak nie jasny beż ale beż jasny - no cóż takie nazewnictwo) i jest to obecnie najjaśniejszy podkład z palety kolorystycznej.
Jeśli chodzi o estetykę to nie ukrywam jest bardzo ładna. Grafika typowa dla firmy. Pojemność tradycyjna jak dla każdego fluidu czyli 30 ml.


Jeśli chodzi o konsystencję to jest bardzo lekka i delikatna, co mnie w zaskoczyło to to, że przypomina zwykły krem. Zapach, konsystencja itp. Na skórze nie czuć go w ogóle ale tez i nie specjalnie jakoś poukrywał mi niedoskonałości.  Słabo się trzymał i powycierał miejscami. Można bardziej porównać do kremów typu BB.


Schody dla mnie zaczynają się już przy składzie....silikon w podkładzie czy podkład w silikonie?

Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PEG -10 Dimethicone, Tricyclodecanemethyl Isononanoae, Isononyl Isononanoate, Propylene Glycol, Triethylhexanoin, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Caesalpinia Spinosa Extract, Kappaphycus Alvarezii Extract, Disteardimonium Hectorite, Methyl Trimethicone, Sodium Chloride, Dimethicone / PEG-10/15 Crosspolymer, Acrylates / Dimethicone Copolymer, Triethoxycaprylylsilane, Tri-Sodium Citrate Dihydrate, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Dimethicone Crosspolymer, Sodium C8-16 Isoalkylsuccinyl Lactoglobulin Sulfonate, Dimethiconol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Dipropylene Glycol, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.


Jak kocham Jandę za kremy i kosmetyki do opalania bo są bardzo dobre tak tu zawiodłam się strasznie. Ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że producent weźmie sobie do serca nie tylko moje słowa ale i słowa innych dziewczyn.
Jeśli kogoś uraziłam bądź obraziłam - nie miałam tego na celu. Wydałam tylko opinię jak zachowywał się podkłąd na mojej twarzy.
Fluid możecie nabyć w Rossmannie w cenie 39,99 zł.
Jestem ciekawa czy miałyście z nim do czynienia? Jakie są Wasze odczucia?


Wasza, I.

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków Jandy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten silikon mnie skutecznie odpycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, trochę mnie zaskoczyłaś. Ale nie zawsze muszą być ochy i achy bo jesteś blogerką i tak trzeba. Czasem trzeba powiedziec jaka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że się zawiodłaś, ja nie miałam niczego z Jandy, zdjęcia- piękne , chyba masz bardzo wypasiony aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy BB, ale za silikonów unikam.

    OdpowiedzUsuń