Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Po dłuższej przerwie, za którą bardzo przepraszam. Siła wyższa sprawiła, że nie miałam kiedy coś naskrobać a troszkę się tego uzbierało.



Dziś słów kilka na temat podkładu Matte Perfect który miałam okazję sprawdzić dzięki uprzejmości firmy ADOS. Niestety kolorystyka kompletnie nie trafiona do mojej bladolicej twarzy ale potrzeba matką wynalazków;) nie mogłam tez nikomu podkładu sprezentować, ponieważ dla moich dziewuch był tez nieco za ciemny. Jednak stwierdziłam, że spróbuje wykorzystać go do lekkiego konturowania twarzy przy makijażu codziennym.


Mimo, iż podkład na zdjęciu wygląda całkiem naturalnie i nie jest tak ciemny jak stwierdziłam to na żywo i po lekkim utlenieniu ciemniał mi na twarzy. Ma bardzo delikatną konsystencję dzięki temu można było bardzo łatwo go rozprowadzać i nie było z nim, żadnego problemu. Bardzo ładnie też współgrał z moim podkładem, którego używam na co dzień. Przy mojej metodzie lekkiego podkreślenia konturów sprawdziła się całkiem przyzwoicie. Myślę, że gdyby był ton jaśniejszy byłby dla mnie idealny. Nie ścierał się też tak łatwo i ładnie utrzymał się cały dzień.


Nie powiem, że nie byłam nieco zawiedziona kolorem ale jak klasyczna kobieta stwierdziłam, że nic w nie może się zmarnować znalazłam inne i jak widać całkiem fajne zastosowanie tego produktu. Więc suma sumarum wypadł całkiem dobrze.

Sam Ados opisuje go tak:

Dzięki zawartości składników pochłaniających sebum zapewnia efekt matujący, idealnie równoważy strefy tłuste i suche. Nadaje gładki, aksamitny wygląd. Pokrywa wszelkie niedoskonałości bez zatykania porów. Obecność witamin A,C i E odpowiada za długotrwałą pielęgnację oraz poprawę elastyczności skóry, hamuje procesy starzenia i zabezpiecza przed nadmierną utratą wody. Delikatna i lekka konsystencja doskonale ujednolica koloryt i zapewnia równomierne rozprowadzenie fluidu. Polecany do każdego rodzaju cery, w szczególności dla tłustej i mieszanej. Dostępny w 5 odcieniach. Pojemność 30 ml. 




Jak wiecie uwielbiam testować różne podkłady bo dzięki temu zawsze coś nowego wpadnie mi w oko co jest warte uwagi i przekazania reszcie;)

Do sklikania, wasza I.

4 komentarze:

  1. beatiful products.
    have a nice day
    xoxox
    dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chyba się słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej firmy zupełnie nie znam :o

    OdpowiedzUsuń