Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Korzystając z chwili wolnego pokażę Wam co ostatnio zapachowego zdobyłam i czy spełniło moje oczekiwania.

Marka zapachów Apar co rusz pojawiała mi się na Facebooku i w końcu znalazła się w moich zasobach.

odpowiedniki perfum w ostatnich czasach dosłownie zalały nasz rynek. Nie wszystkie jednak spełniają swoją rolę tworząc od niechcenia zapachową "inspiracje". Jednak są i takie, które naprawdę ładnie odwzorowują zapachy nie naruszając dobrego imienia oryginałów.

Ja w swojej blogowo - zapachowej karierze dostrzegłam wiele zalet tego typu zapachów:

Cena- odpowiednik jest z reguły dużo dużo tańszy niż zapach oryginalny..a umówmy się nie każdego stać.  
Pojemność-zazwyczaj odpowiedniki zamykane są w poręcznych perfumetkach co idzie za tym -nie zajmują sporo miejsca.
Trwałość- te które posiadam są naprawdę trwałe co mnie bardzo zaskoczyło.
Zapach zbliżony do naszych ulubionych zapachów różnie stanowi duży plus.


Co trafiło do mojej kolekcji dzięki uprzejmości marki Apar?

1. Odpowiednik Kenzo Flower, niestety ten zapach okazał się być dosłownie nie trafiony. Niestety od wielu lat jest on w czołówce znienawidzonych przeze mnie zapachów od których boli mnie głowa. Ale przetestowałam i śmiem twierdzić , że zapach jest ładnie odwzorowany i mega trwały, za co bardzo duży plus. Niestety zapach otrzymała koleżanka ktora go bardzo lubi.

2. Odpowiednik Armani Emporio Diamonds* lekkie, bardzo świeże i bardzo eleganckie. Trochę mniej trwałe niż Kenzo ale nie ukrywam , że lubię tą lekko kwiatowo-orientalną propozycję.

3. Odpowiednik  LANCOME HYPNOSE*  ja zawsze byłam fanką zapachów od Lancome. Hypnose jest ciężki, wieczorowy czyli taki jaki lubię nosić na codzień;p jednak tutaj ta wersja nie przypadła mi zbytnio do gustu 0 jest taki totalnie nie w moim stylu. Bardziej pasuje mi do osoby nieco starszej ode mnie. Ale trwałośc na mega plus.

4. Odpowiednik NARCISO ROZRIGUEZ FOR HER* tutaj jestem mega zaskoczona , ponieważ ten zapach to dla mnie mega nowość, moim zdaniem wzorowany na bardzo starych perfumach. Bardzo mocne ale bardzo zmysłowe i nie ukrywam bardzo mi ten zapach imponuje, pasuje mi do kobiety typu Biznes Woman! moim zdaniem równie dobrze można go nosić i w dzień i w nocy...hmmm ten zapach wam polecam bardzo.

5. Odpowiednik  BURBERRY LONDON*  ten zapach jest mi bardzo dobrze znany. Jednak do niego lubię wrócić raz na jakiś czas. Zapach również należy do tych mocniejszych i niektórych mógłby przyprawić o zawroty głowy. Ale jest mega ładny jak chyba większość Burberyy  


Podsumowując zacznę od tego, iż bardzo dziękuję marce Apar za możliwość przetestowania ich wersji zapachowych. 
Wielkie plusy za opakowania, proste bardzo ładne i eleganckie kartoniki z pięknym,równie prostym flakonikiem. Jestem tym oczarowana. Mega kolejny plus za trwałość...każdy zapach który do mnie trafił był pięknie odwzorowany oraz bardzo ale to bardzo długo się trzymał.  Może przetestowałabym nieco inne warianty zapachowe ale być może Marce kojarzę się z wyłącznie mocnymi zapachami;) Apetyt jak wiadomo rośnie w miarę jedzenia więc będę testować pewnie inne warianty i jestem ciekawa ich wykonania. Ja polecam wam zajrzeć na ich stronkę. NA bank znajdziecie coś dla siebie.

2 komentarze: