Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Dziś chciałabym korzystając iż, oglądanie Tv w święta mnie już znudziło, balkon mnie już denerwuje jak wszystko inne dookoła napiszę Wam kilka słów po przetestowaniu prezentu z okazji Dnia Kobiet od marki Polka. 

Polka okazała się być kolejnym dzieckiem Oceanica i była z nami pierwszy raz na spotkaniu blogowym. Paczka jaką każda z nas dostała okazała się być no cóż...mega wypasiona. Kremy, balsam czy woda micelarna jak dla mnie trafione w dziesiątkę. 

Zauważyłam, że  każdy kosmetyk pachnie mega intensywnie co niektórych może przyprawić o ból głowy a innych wprawi w zachwyt. Ja okazałam się być w tej drugiej grupie ponieważ mi te zapachy o dziwo nie przeszkadzają w pielęgnacji.



Kremidła Polkowe okazały się bardzo przyzwoite. Chociaż nie ukrywam, że moje serce skradł Bursztyn. Pachnie i wygląda jak budyń śmietankowy. Dobrze się rozprowadza, dosyć spoko nawilża i nieźle się sprawdza pod fluidem.

Miedź i wody termalne pachnie intensywniej i szczerze nie za bardzo wiem do jakiego zapachu go porównać. Identycznie pachnie woda. też spoko nawilża ale polubiłam się z nim mniej niż z bursztynem.


Żel pod prysznic także nie jest zły, nie wysusza skóry intensywnie pachnie i nie mam się tu raczej do czego przyczepić. Balsam do ciała daje radę ale jeśli chodzi o nawilżanie to na mojej skórze nie sprawdziła się do końca tak jakbym chciała. Ja mam totalnie suchą skórę i u mnie każde nawilżenie się liczy dlatego ja kocham tłuste balsamy bo skóra dosłownie je pije, tu fajnie wygładza ale nie nawilża tak już super. 



Żel z owsem do mycia twarzy lubię bardzo chociaż szybko mi ucieka z rak jak próbuję go nałożyć na twarz ale może ja jestem taka niezdarna:D fajnie domywa, intensywnie pachnie , nie podrażnia i nie uczula. Z kolei woda micelarna jak dla mnie wymiata, mega dobrze zmywa makijaż nie zostawiając jej suchej. Dla mnie produkt petarda, chociaż słyszałam, że dobrze się nią myje pędzle;p

I to tyle ode mnie, mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu poznaliście Polkę.  Jak macie jakieś kosmetyczne doświadczenia związane z ta marką chętnie się z nimi zapoznam , piszcie;)

1 komentarz:

  1. Nie znam w ogóle tej marki, ale widzę, że mają przyzwoite produkty.

    OdpowiedzUsuń