Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

hej;)
w dzisiejszy jak ostatnimi czasy deszczowy dzień chciałabym przedstawić Wam moja modelkę Kasie.
Kasia pojawiła się w naszym studio cichutko i skromnie z nieśmiałym uśmiechem na twarzy. Postanowiłyśmy z Panią Fotograf Asią zrobić dla niej coś extra. Rozejrzałyśmy się dookoła i wpadłyśmy na pomysł retro sesji. Studio jest bardzo stare z powiewem historii z mega wielkim aparatem i piecem do wypalania porcelany -mega klimat.
Poznajcie zatem Katarzynę- Stylizacją zajęła się Joasia ja natomiast zadbałam o fryzurę i makijaż.

 Na powitanie przesyłam uśmiech;)o biżuterię zadbała eCarla fenomenalne kosmetyki do makijazu zakupiłam na stronie Urodomania serdecznie zapraszam -kupujcie jak nie to bacik;)









Mam nadzieję, że się podoba;) zapraszam

Brak komentarzy: