Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,
dziś chciałam Wam pokazać jakich kosmetyków używam niemalże każdego dnia;)
Niestety mam pracę biurową także zbyt wyzywający makijaż nie byłby stosowny;)ale nie martwcie się nadrabiam sesjami;;)
oto moi ulubieńcy;) Przepraszam za jakość zdjęć ale nie mam odpowiedniego sprzętu;(

 Podkład Satin Liquid z Maybeline daje satynowe bardzo fajne wykończenie, łatwo się rozprowadza oraz bardzo wchłania nie tworząc efektu maski. Ja stosuję go wraz z pudrem fiksującym dzięki czemu ładnie utrzymuje mi się cały dzień. warto też wspomnieć o odżywce do rzęs. Znalazłam ją przez przypadek w Lidlu kosztowała około 8 zł może i dlatego też przyciągnęła moją uwagę. Muszę powiedzieć, że jak na niską cenę sprawuje się całkiem nieźle. Kolejnym moim ukochanym produktem jest tusz z YR !! po prostu go kocham po nałożeniu nadaje oczom efekt sztucznych rzęs. Serdecznie polecam - niestety cena może zaboleć ponieważ ja wydałam na niego całe 70- zł (boli ale warto).
 Pepcowe pomadniczki:D Tak to nie jest żart te oto cudeńka znalazłam w Pepco za jedyne 4,99:D Na początku nie szalałam kupiłam jedną (pierwsza od prawej) jednak po dwóch dniach od stosowania poleciałam po następne:) czemu? ponieważ nadaje ustom miękkość, wygładza jest oleista a na zimę taka w sam raz no i przede wszystkim trwała:) polecam:)

.Moim faworytem w kwestii czerwonych szminek pozostaje niezmiennie Pani Red Astor:)
  Chyba każda kobieta kocha kreski-kocham i ja. Obecnie używam Bell i uważam , że jest całkiem ok. Nie ściera się, łatwo aplikuje no a przede wszystkim jest trwały ( ja kupiłam go w Biedronce).  Do całości maluję paznokcie czerwoną Bell. Bardzo fajną kredką do oczu okazała się Avon Supershock -efekt na linii wodnej oka jest powalający. Kiedys pisała o nim Justynka z LGS ( pozdrawiam Was dziewczyny)do tego lekki błyszczyk z MaxFactora  i do pracy.
Pozdrawiam serdecznie i do spisania. Całuski ;*;*;*;*

Brak komentarzy: