Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie, 
dziś chciałabym Wam przedstawić drugą wersję naszej bajko o czerwonym Kapturku. W rolę tytułową wcieliła się Roksolana;-Dsesja wykonana jakiś czas temu ale uważam , że warto ją pokazać.
Był pomysł i szybka realizacja. Najwięcej zajęło nam szukanie peleryny ale jako, że mam pomysłowego narzeczonego i zdolną teściową peleryna została bardzo szybko uszyta;)
oto efekty leśnej sesji;)
Jako, że poprzedni Czerwony Kapturek był młodziutki nie szalałam z makijażem;) tutaj miałam piękną kobietę-postanowiłam postawić na standardowe kreski i czerwone ustai wyszedł efekt wow czyli taki jaki oczekiwała nasza trójka:)
szybki wypad do lasu nad Zalewem o oto bach ;)













6 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wykonałam tylko makijaż;) pozowała Roksolana-fakt kobieta piękna;) zdjęcia wykonał Piotr:;)
    na blogu są zdjęcia makijaży , jakie wykonałam do sesji;)i stylizacje;)pozują zawyczaj fachowcy:

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz i ja moge podziękować. Akurat moja ulubiona sesja. najfajniejszy pomysł, najlepsze wykonanie... najciekawsze wspomnienia ;)

      Usuń
  4. Piekna stylizacja.doskonale współgra ze sobą gratulacje oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń