Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochani,

Mój wczorajszy dzień zapowiadał się dosyć intensywnie, zarówno w pracy jak i po pracy. Jednak ku mojemu zaskoczeniu odwiedził mnie Pan kurier z piękną paczką od L'biotica;) ucieszyłam się niezmiernie ponieważ w paczce znajdowały się moje ukochane maski;)
Wszystkie produkty możecie zakupić w sklepie tu ---> Biutiq




 L'BIOTICA Wiosenne HOMESPA


Moja paczka zawierała:





1. 


Maseczki L’biotica DERMOMASK (aktywny lifting, intensywne nawilżanie, głębokie oczyszczanie, efektywna regeneracja) to bogata formuła, kompleksowo pielęgnująca cerę. Wysoka koncentracja substancji odżywczych, zawartych w preparatach, wykorzystuje naturalny proces odnowy komórkowej. Dzięki starannie dobranym składnikom aktywnym  skóra będzie wyglądać zdrowo i promiennie.


 2.


Maska Algi Oceaniczne oraz Maska Witaminowa w postaci tkaniny nasączonej serum, natychmiastowo regeneruje, intensywnie nawilża i wyraźnie napina cerę. Pod wpływem ciepłoty ciała, maski stopniowo uwalniają składniki aktywne, pomagając im wnikać w głębokie warstwy skóry. Wystarczy 20 minut, abyśmy mogły cieszyć się zdrową, ujędrnioną cerą. Ja je już kiedyś miałam i jestem z nich mega zadowolona dlatego bardzo się ucieszyłam , że znów do mnie dotarły. Skóra jest potem nawilżona i miękka jak u niemowlaka, nie widać oznak zmęczenia- z czystym sumieniem polecam dla mnie 10/10.




3.


Płatki pod oczy L’biotica. Dzięki drobinkom złota, płatki w widoczny sposób rozjaśniają skórę, niwelując cienie i obrzęki po nieprzespanej nocy. Dla mnie to super rozwiązanie, ponieważ codziennie rano niestety mam typowe"wory" i chociaż raz chciałabym tego uniknąć- L'biotico ratujesz mnie z tej opresji;)


 4.
 L’biotica Professional TherapyCałą linię rekomenduje mistrz świata we fryzjerstwie, Paweł Matracki. Bogaty skład szamponów i odżywek odbudowuje włosy, dodając im blasku i objętości. Jestem bardzo ciekawa tego rozwiązania , ponieważ przez lata borykałam się z niesfornymi włosami, bez blasku , przetłuszczającymi czy wypadającymi. Niestety moim błędem było to, że rozjaśniałam je dziesięć lat;/ Po mimo, że widać było odrost łamały się na długości. Teraz jest dużo lepiej ponieważ wróciłam do ciemnych. Myślę, że będzie to pierwszy produkt jaki przetestuję. Jestem bardzo ciekawa jak zareagują moje włosy.

Serdecznie polecam zajrzeć na stronkę L'biotica tam znajdziecie więcej informacji o pięlegnacji włosów i twarzy;) 
Pozdrawiam i do następnego:)

8 komentarzy:

  1. Wow, ile dobroci;) jestem bardzo ciekawa szamponu i odżywki;) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dobroci, dobroci też jestem bardzo ciekawa tego zestawu;) będę informować na bieżąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, czekamy na więcej:) jestem ciekawa tych małych maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, jestem niezwykle ciekawa tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaintrygowały mnie szampon i odżywka! Koniecznie daj znać jak się sprawdzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną pierwsze mycie:) i jest mrr przyjemnie:) także zobaczymy jak na dłuższą metę:)

      Usuń