Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,

wpadam do Was w późne poniedziałkowe popołudnie z postem o bardzo fajnych rzeczach jakie przybyły do mnie ze sklepu Centrum Kosmetyczne Przystań dla Piękna! Wszystkie rzeczy przedstawione w poście możecie nabyć  o tu tu ;)-----> klik
 Jak wiadomo hitem tego miesiąca stałą się niebieska kreska:D także nie mogło być inaczej , że i do mnie trafiła;)
Pięknie podkreśla kontur oka i optycznie zagęszcza rzęsy, dodając spojrzeniu wyrazistości. Dzięki idealnie wyprofilowanej końcówce gwarantuje perfekcyjną aplikacje (niestety kreska jest trudnym tematem dla kobiet więc nie będę go zbytnio rozwijała bo i mi nie zawsze wychodzi tak jak bym tego oczekiwała).




Kolejnym produktem jest Top Coat Wet Gloss czyli efekt mokrych paznokci;)
Świetnie nadaje się jako ostatnia, nabłyszczająca warstwa przy ozdabianych paznokciach. Preparat przepięknie błyszczy nadając efekt mokrych paznokci. ( w niedługim czasie postaram się Wam pokazać jak to wygląda).
Po nałożeniu paznokcie stają się nieco twardsze, błyszczące i mocne. Tworzy on zewnętrzną warstwę wzmacniającą i chroniącą paznokieć. Można go też użyć bezpośrednio na płytkę paznokcia jak zwykły bezbarwny lakier.



Cyrkonie szlifowane opalizujące -Swarovski 
Ja zamierzam je użyć przy najbliższym pedi;) nie omieszkam Wam się zaraz o tym pochwalić.


I na koniec coś co interesowało mnie najbardziej czyli kaaaaawaaaa:D
Niestety zbyt wiele o niej nie napiszę w tym momencie a dopiero wtedy gdy już będę w siódmym niebie pijąc ten napój Bogów;D a tak się ona prezentuje;D




A Wy znacie już Przystań dla Piękna?
jeśli nie zapraszam do odwiedzenia strony sklepu jak i polubienia fan page o tu - PRZYSTAŃ DLA PIĘKNA

JEŚLI COŚ CIĘ ZACIEKAWI ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD W KOMENTARZU. 
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA BO BYĆ MOŻE I JA CIE PODGLĄDAM;)

18 komentarzy:

  1. Sama ostatnio szukałam podobnej kredki/eyelinera do oczu. Nadal nie zdołałam jednak znaleźć idealnego. Mam nadzieję że kosmetyki Ci się spiszą! Co do top coatu polecam z miss sporty, taki czarny. Nie wiem czy jeszcze można gdzieś do znaleźć ale naprawdę się spisuje na medal! :)
    Umieściłam Twojego bloga w zakładce "PODCZYTUJĘ" :)
    Całusy!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję kochana ma!;)zobaczymy jak się spisze nowy blue;) jutro poczynię makijaż;)

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta kawa, ma oryginalne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie piłam jej nigdy także ciekawi mnie tym bardziej;)
      całusy, dam znac jak smakuje;)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem efekty mokrych paznokci <3 Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) zapewniam ze jest bardzo fajny;) więcej na Instagramie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszystkich zaintryguje tak kawa;) jak wypijesz napisz jak smakuje;)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sama ona bardzo ciekawi, zwłaszcza , że jestem kawoszką;)
      pozdrawiam Marto;) dam znać jak smakuje na 100%

      Usuń
  6. Ten top do paznokci mnie zaciekawił :) Szukam właśnie czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o eyeliner to niestety do tej pory nie nauczyłam się nim władać :( Wstyd! Dlatego kreski robię cieniami... :) Ale na stronkę Przystań dla Piękna oczywiście z chęcią zajrzę! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wstyd się przyznać ale jako Dystrybutor FM nie piłam jeszcze tej kawki ;) A eyeliner ciekawy ;) FM ma dobrą jakościowo kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt mokrych paznokci brzmi bardzo ciekawie. Lubię mocno błyszczące lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, kawa to napój bogów ! :)

    OdpowiedzUsuń