Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochane,

jak wiecie od ładnych kilku lat zajmuje się wizażem. Ostatnio miałam okazję być zaproszona do sesji w ramach Pierwszego Tygodnia Chustowego w Lublinie pt. "Uwolnij ręce".

Ze stronki PLTC podaję szczegółowe info, niestety ten Event kończy się dziś. Dlatego ja przedstawię swoją relację z sesji właśnie dnia ostatniego:)

"Lublin świętuje I Lubelski Tydzień Chustowy!
Zapraszamy do akcji promującej prawidłowe noszenie dzieci w chustach i nosidłach miękkich.
Inicjatywa ma na celu zrzeszenie środowiska rodziców, zarówno tych noszacych jak i tych którzy chcieliby dopiero zacząć swoją chustową przygodę.
W dniach 13-20.06 przewidzieliśmy spotkania ze specjalistami, którzy o noszeniu wiedzą wszystko, a także inne ciekawe atrakcje, warsztaty, konkursy. Zwieńczeniem tygodnia będzie spotkanie w kawiarni, przy okazji którego świętować będziemy Rok Spotkań Lubelskich Chustomam.
Zapraszamy dośledzenia wydarzenia. Zaproście swoich znajomych, udostępnijcie wydarzenie - niech Lublin stanie się Wschodnia Stolicą Noszenia!

kontakt: ltchustowy@gmail.com
Milena 500 428 250
Monika 792 792 937"


Info z poniższej strony facebook

Facebook:_ ---klik

Całość uwieczniła moja wspaniała Dorota Gruszka ze studia FOTOEMOCJE - KLIK 

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA FP dOROTKI - TAM ZNAJDZIECIE WIĘCEJ INFO I WIĘCEJ ZDJĘć NA TEN TEMAT;)

Tymczasem ja zapraszam do oglądania mojego makijażu i mojej wspaniałej modelki Klaudii i towarzyszącego jej synka Wojtusia;)









  

JEŚLI COŚ CIĘ ZACIEKAWI ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD W KOMENTARZU. 
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA BO BYĆ MOŻE I JA CIE PODGLĄDAM;)

4 komentarze: