Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie wtorkowo,

dziś nieco inny post a mianowicie niekosmetyczny a "płonący".
Niedawno odwiedził mnie kurier z pięknie pachnącym pudełkiem - otwieram a tam paleta zapachów w postaci podgrzewaczy i świecy od firmy BISPOL  ;) ucieszyło mnie to ogromnie ponieważ jestem wielką fanką pachnących podgrzewaczy - na "pierwszy ogień;)" poszedł banan i Chic;) a reszta testów przede mną;)
podgrzewacze bardzo długo się świecą a co za tym idzie dobra jakość wosku. Zapach wydziela się lekko ale po wejściu do pomieszczenia jest wyczuwalny w danej nucie zapachowej.

Słów Kilka o Bispolu - wszystkie świece znajdziecie o tu - BISPOL
Bispol jest firmą rodzinną prowadzoną już od wielu pokoleń z bogatą ofertą świec, podgrzewaczy czy zniczy.
Ja jestem zachwycona także świecami ozdobnymi (wszystkie produkty o których mowa znajdziecie w poście)
Zachęcam też do polubienia BISPOLU na facebooku tam zawsze znajdziecie najświeższe wiadomości i nowości na rynku - face
Ja najbardziej się ucieszyłam z dużej świeczki w nowej szacie graficznej o moim ukochanym zapachu bzu;) czeka ona na odpalenie w wyjątkową okazję;)

tymczasem do zo!











JEŚLI COŚ CIĘ ZACIEKAWI ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD W KOMENTARZU. 
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA BO BYĆ MOŻE I JA CIE PODGLĄDAM;)


8 komentarzy: