Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

hejka


dziś chciałabym Wam pokazać bardzo fajne maseczki od DERMAGLIN
Osobiście bardzo lubię kosmetyki naturalne a nic tak dobrze nie robi skórze jak glinka kambryjska. Dzięki uprzejmości firmy Dermaglin będą miała możliwość stworzenia sobie mojego domowego spa;)
Maseczka jet bardzo gęstej konsystencji, nie spływa z twarzy tworzy na buzi lekkie błotko. Co do zapachu trochę zalatuje mokradłem ale taka jej uroda;) a czego sie nie zniesie by być piękną;)
po nałożeniu wygląda sie jak klasyczna żona Shreka ale to też nie przeszkadza jak nikt nie widzi;)

Ucieszyła mnie też niezmiernie maseczka z glinki do stóp. Jako że uwielbiam dbać o stopy to uważam, że ta maseczka świetnie sie sprawdzi na lato gdzie nasze stopy muszą po pierwsze wyglądać bosko a po drugie narażone są na różnego rodzaju otarcia itp. Jeszcze jej nie używałam ale w najbliższym czasie podzielę się z Wami wrażeniami jak sprawdziła się u mnie.

a Waszym zadaniem jest podzielić się w komentarzu czy znacie maski z Dermaglin? albo czy uzywałyście kiedykolwiek podobnych masek?
Tymczasem do zo!







JEŚLI COŚ CIĘ ZACIEKAWI ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD W KOMENTARZU. 
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA BO BYĆ MOŻE I JA CIE PODGLĄDAM;)

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą maseczkę do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam gdzieś w zapasach ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zapas tych produktów, chętnie do nich powracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych maseczek nie używałam :) Bardzo mi się podobają meseczki Ziaja, szczególne z masłem kakaowym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą do stóp ;) dla mnie jest zajebista;)

    OdpowiedzUsuń